کد خبر : 1782343 | 05 مهر 1400 ساعت 21:47 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

دی فرای: این اینتر با تیم کونته متفاوت است

استفان دی فرای، مدافع هلندی اینتر در مورد تفاوت های فعلی با تیم دوران آنتونیو کونته صحبت کرده است.

دی فرای: این اینتر با تیم کونته متفاوت است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر زیر نظر آنتونیو کونته دوباره به تیمی مدعی تبدیل شده و در نهایت بعد از 11 سال و با اقتدار موفق به فتح رقابت های لیگ ایتالیا شد. اما این سرمربی باتجربه در پایان فصل گذشته اینتر را ترک کرده و جای خود را به سیمونه اینزاگی، سرمربی جوان لاتزیو داد. استفان دی فرای که زیر نظر اینزاگی در پایتخت ایتالیا بازی کرده، در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شاختار مدعی شد نراتزوری حالا به تیم هجومی تری نسبت به گذشته تبدیل شده است.

 

1629404

 

استفان دی فرای گفت: "مفاهیم تاکتیکی مانند دوران حضور انتونیو کونته روی نیمکت است. ما فرصت های زیادی را ایجاد می کنیم، اما شاید باید کمی بیشتر تعادل داشته باشیم و اینها مواردی هستند که کمی تغییر کرده اند. بسیاری از تاکتیک های دفاعی ما مانند فصل گذشته باقی مانده اند.

 

در واقع در این مدت ما به تیمی هجومی تر نسبت به گذشته تبدیل شده ایم. اینتر در فصل جاری فشار زیادی روی دروازه حریفان ایجاد می کند و ما تیمی مهاجم هستیم که بیشتر نسبت به گذشته موقعیت گلزنی دارد. اما باید در این موارد در ادامه فصل نیز پیشرفت داشته باشیم.

 

کار کردن دوباره با سیمونه اینزاگی؟ من شرایط خودم را در لاتزیو بسیار خوب می دیدم و خوشحالم که حالا اینزاگی اینجا است. من رابطه خوبی با اینزاگی و کادر فنی اینتر دارم، ما سعی می کنیم با هم پیشرفت و رشد کنیم."

دیدگاه‌ها