کد خبر : 1782352 | 05 مهر 1400 ساعت 22:48 | 18.9K بازدید | 2 دیدگاه

تونی کروس: شش ماه با درد بازی کردم

تونی کروس، ستاره آلمانی و باتجربه رئال مادرید اعتراف کرد که به مدت شش ماه با درد بازی کرده است.

تونی کروس: شش ماه با درد بازی کردم

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد مصدومیت ابتدای فصل تونی کروس برطرف شده و حتی اخباری در مورد احتمال حضور او در ترکیب رئال مادرید در دیدار فردا شب این تیم در لیگ قهرمانان برابر تیم شریف شنیده شده است. حالا تونی کروس در مصاحبه ای مدعی شد اینقدر درد داشته که دیگر امکان بازی کردن برایش وجود نداشته، اما بازی های حساس رئال مادرید باعث شده او روند درمان خود را به تاخبر اندازد.

 

تونی کروس گفت: "آخرین بازی من در تاریخ 29 ژوئن و در رقابت های جام ملت های اروپا بود و من شش ماه با درد بازی کردم. می دانستم که اگر بازی کردن با این مشکل و درد ادامه دهم، به حدی می رسم که دیگر هرگز نمی توانم بازی کنم، اما در ان مقطع دوری از فوتبال آن بسیار دشوار بود، زیرا ما رقابت های یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان را در پیش داشتیم.

 

1645932

 

فردا با کارلو آنچلوتی صحبت خواهم کرد، اگر او حضور من در ترکیب رئال مادرید را خطرناک دانسته و ترجیح بدهد برای بازگشتم منتظر بازی های بعد بماند، به حرف او گوش داده و آن را تجزیه و تحلیل می کنم. سپس به خودم گفتم که به تعطیلات می روم تا ببینم آیا در آن سه هفته و با استراحت کردن شرایطم بهبود می یابد یا خیر.

 

در ادامه وقتی به تمرینات در رئال مادرید بازگشتم، دیدم که شرایط عوض نشده و باید از میادین دور باشم. من یک بازیکن هستم و می خواهم بازی کنم، پس همیشه مصدومیت برایم سخت است. من خوشحالم که امروز توانستم سومین روز تمرینی خود را بدون درد، آنهم پس از شش یا هفت ماه تحمل درد انجام دادم."

دیدگاه‌ها