کد خبر : 1782354 | 05 مهر 1400 ساعت 23:06 | 69.3K بازدید | 2 دیدگاه

پایان کابوس خرید بزرگ PSG؛ بازگشت به ترکیب

بر خلاف شایعات جیجی دوناروما، دروازه بان ایتالیایی تمایلی به جدایی از پاری سن ژرمن ندارد.

پایان کابوس خرید بزرگ PSG؛ بازگشت به ترکیب

به گزارش "ورزش سه"، جیجی دوناروما علیرغم مذاکرات طولانی مدت با باشگاه میلان در نهایت سر تمدید قرارداد با این تیم به توافق نرسیده و روسونری را در فصل تابستان به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد. جیجی دوناروما بعد از ارائه نمایشی درخشان در یورو 2020 و کسب جایزه بهترین بازیکن، با قراردادی آزاد راهی پاریس شده و با این تیم پرستاره به توافق رسید. اما شرایط تا به حال که برای دوناروما چندان خوب پیش نرفته و این دروازه بان جوان و ایتالیایی اغلب نیمکت نشین کیلور ناواس بوده است.

 

1647654

 

در روزهای اخیر اخباری در مورد نارضایتی جیجی دوناروما از انتقال به پاریس و احتمال جدایی در فصل زمستان منتشر شده بود. حتی اخبار حاکی از تمایل یوونتوس به جذب قرضی این سنگربان در ماه ژانویه و رابطه نه چندان خوب جیجی دوناروما با بازیکنان اهل آمریکای چنوبی مانند لیونل مسی بود. برخی نشریات مدعی شدند بازیکنان رختکن پاری سن ژرمن حامی کیلور ناواس و خواهان قرار گرفتن او در ترکیب ثابت هستند.

 

اما نشریه اکیپ امروز در گزارش مدعی شد احتمالا جیجی دوناروما فردا شب در دیدار مقابل منچسترسیتی در ترکیب ثابت پاری سن ژرمن قرار می گیرد و اخبار تمایل این دروازه بان بله جدایی، صحت ندارد. دوناروما می داند که در سال های آینده به دروازه بان اول پاری سن ژرمن تبدیل خواهد شد و فعلا قصد دارد این شرایط را تحمل کند. بدین ترتیب احتمالا مسابقه حساس مقابل منچسترسیتی، اولین تجربه بزرگ جیجی دوناروما در ترکیب نماینده فرانسه خواهد بود.

دیدگاه‌ها