کد خبر : 1782355 | 05 مهر 1400 ساعت 23:04 | 28.9K بازدید | 5 دیدگاه

اولین بازی بیرانوند در لیگ برتر پرتغال

بوآویشتا با استفاده از دروازه‌بان ایرانی خود دیدار مقابل استوریل را آغاز می‌کند.

اولین بازی بیرانوند در لیگ برتر پرتغال

 

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار پایانی هفته هفتم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال بوآویشتا که علیرضا بیرانوند را جزو فهرست بازیکنان خود دارد، از ساعت ۲۳:۴۵ امشب(به وقت ایران) در استادیوم دو بِسا سکولو مقابل تیم رده چهارمی استوریل قرار خواهد گرفت.

 

علیرضا بیرانوند که طی ۶ هفته اخیر لیگ برتر پرتغال فرصت حضور در ترکیب بوآویشتا را به دست نیاورده بود، امشب نخستین بازی خود در این رقابت‌ها را برابر استوریل انجام می‌دهد و امیدوار است بتواند دروازه خود را بسته نگه دارد.

 

ملی‌پوش ایرانی بوآویشتا چهار شب قبل در هفته اول لیگ‌کاپ پرتغال نخستین بازی خود برای این باشگاه را در جریان برتری دو بر یک تیمش مقابل فریرا تجربه کرد و امشب برای اولین بار در لیگ برتر این کشور به میدان می‌رود.

 

1648283

 

سرمربی بوآویشتا در حالی تصمیم به استفاده از علیرضا بیرانوند در رقابت‌های لیگ برتر پرتغال گرفته که رافائل براکالی، دروازه‌بان ۴۰ ساله برزیلی این تیم در هفته گذشته سه گل برابر بنفیکا دریافت کرده بود و احتمالا همین اتفاق موجب شده گلر ایرانی به جمع نفرات اصلی تیمش برسد.

 

یاران بیرانوند طی ۶ هفته گذشته لیگ برتر پرتغال دو پیروزی، دو مساوی و دو شکست داشته‌اند و با ۸ امتیاز در رتبه هشتم قرار گرفته‌اند.

دیدگاه‌ها