کد خبر : 1782358 | 05 مهر 1400 ساعت 23:22 | 18.2K بازدید | 8 دیدگاه

ماموریت موفقیت آمیز برزیلی های قزاقستان(عکس)

تیم ملی قزاقستان با درخشش برزیلی های خود از سد ایران گذشت و به جمع چهار تیم نهایی جام جهانی فوتسال راه یافت.

ماموریت موفقیت آمیز برزیلی های قزاقستان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران امشب در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی لیتوانی مقابل قزاقستان قرار گرفت و در حالی که نیمه اول این مسابقه را با برتری دو بر صفر پشت سر گذاشته بود در پایان با حساب سه بر دو مغلوب حریف خود شد.

 

پیش از بازی امشب مهمترین موضوعی که در مورد تیم ملی قزاقستان مطرح می شد، مثلث مخوف برزیلی های این تیم بود؛ تاینان، داگلاس و هیگوئیتا مطابق پیش بینی ها در بازی با ایران بار اصلی برد تیم را به دوش کشیدند و ماموریت خود را به بهترین شکل ممکن به سرانجام رساندند.

 

1648291

 

داگلاس در بازی با ایران سازنده هر سه گل تیمش بود. او نقش ماشین گل سازی را به خوبی ایفا کرد و در شرایطی که قزاق ها از تلاش های ناموفق برای باز کردن دروازه ایران کلافه شده بودند سه بار با سه پاس بی نقص هم تیمی هایش را در موقعیت گلزنی قرار داد؛ موقعیت هایی که تبدیل شدن آنها به گل بسیار محتمل بود چرا که داگلاس در نقش یک مهندس آنها را طراحی کرده بود.

 

1648292

 

دیگر برزیلی قزاقستان تاینان بود که با وجود تلاش های بسیار برای باز کردن دروازه ایران تا لحظات پایانی موفق به این کار نشده بود؛ او اما تا لحظه آخر دست از تلاش برنداشت و در نهایت کاری ترین ضربه ممکن را به ایران زد. ستاره برزیلی قزاق ها در فاصله تنها یک دقیقه مانده به پایان بازی با یک شوت زمینی بسیار حرفه ای که مهار آن برای هر دروازه بانی سخت است، گوشه دروازه صمیمی را نشانه گرفت؛ این شوت با وجود تلاش بسیار گلر ایران به تور دروازه چسبید تا قزاقستان در آخرین دقیقه بازی سه بر دو از ایران پیش بیافتد.

 

1648293

 

سومین برزیلی قزاقستان هیگوئیتا بود؛ دروازه بانی که همه اهالی فوتسال او را می شناسند؛ حضور او در ترکیب قزاقستان هم این تیم را صاحب یک دروازه بان بسیار مطمئن می کند و هم اینکه به صورت همزمان در حین حمله آنها را بدون هیچ دغدغه ای 5 نفره می کند. هیگوئیتا در بازی امشب با وجود اینکه دو گل دریافت کرد اما نقش پررنگی در طراحی حملات تیمش داشت و گل دوم و تساوی بخش قزاقستان نیز روی هوشیاری او و البته تصمیم بحث برانگیز داور رقم خورد. البته نباید در این میان از نقش سرمربی برزیلی قزاقستان هم غافل شویم که به خوبی تیمش را از حالت بازنده به برنده تبدیل و راهی مرحله نیمه نهایی کرد.

دیدگاه‌ها