کد خبر : 1782365 | 05 مهر 1400 ساعت 23:50 | 53.7K بازدید | 6 دیدگاه

هیگوئیتامغلوب تکنیک گل کوچیکی اسماعیل پور؛

گل هنرمندانه ای که پرپر شد (عکس)

ملی پوش فوتسال ایران خیلی بدشانس بود که گل زیباش در پایان کار به پیروزی منجر نشد.

گل هنرمندانه ای که پرپر شد (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران در حالی با نتیجه 3 بر 2 مغلوب قزاقستان در مرحله یک چهارنهایی جام جهانی شد که در نیمه اول با 2 گل از این تیم پیش افتاده بود.

 

گل دوم تیم ملی فوتسال ایران در این دیدار را احمد اسماعیل پور به زیباترین شکل ممکن به ثمر رساند. او در نزدیکی های دروازه حریف یک توپ بلند را به زیبایی کنترل کرد؛ کنترلی که می توان از آن در فیلم های آموزشی فوتسال استفاده کرد. بازیکن باتجربه تیم ملی فوتسال بلافاصله در حالی که هیگوئیتا را مقابل خود داشت، با یک دریبل زیبا او را از پیش رو برداشت تا در موقعیت شوتزنی قرار بگیرد.

 

1648302

 

زاویه بسته، شانس گل شدن توپ اسماعیل پور را پایین آورده بود اما این بازیکن با آرامشی مثال زدنی، یک ضربه مطمئن را به توپ وارد کرد؛ ضربه ای که از خط دروازه حریف عبور کرده و گل دوم تیم ملی ایران را در میان بهت دروازه بان برزیلی حریف رقم زد. این گل شباهت زیادی به حرکات گل کوچیک داشت که قطعا اسماعیل پور در دوران کودکی روی آسفالت بارها آن را انجام داده است.

 

در ادامه بازی اما شرایط به گونه ای رقم خورد که شیرینی این گل برای اسماعیل پور به تلخی گرایید و این بازیکن در کنار سایر ملی پوشان فوتسال کشورمان، ناراحت از حذف تیم، سالن را ترک کردند.

 

1648304

 

1648301

 

1648303

 

 

دیدگاه‌ها