کد خبر : 1782372 | 06 مهر 1400 ساعت 01:11 | 44.6K بازدید | 28 دیدگاه

حذف تفاضل گل، قانون بازی رودررو در لیگ برتر

حسن کامرانی فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اعلام کرد در فصل جدید قانون تفاضل گل برای تعیین رتبه تیم ها حذف شده و بازی رو در رو ملاک است.

حذف تفاضل گل، قانون بازی رودررو در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، حسن کامرانی فر سرپرستی دبیرکلی فدراسیون فوتبال با حضور در برنامه فوتبال برتر از وضع قوانین جدید برای تعیین رتبه های لیگ برتر نظیر تیم قهرمان و تیم های سقوط کننده خبر داد. کامرانی فر اعلام کرد که از این به بعد قانون تفاضل گل حذف شده و بازی های رو در رو ملاک است.

 

کامرانی فر در این خصوص گفت: امسال اتفاق خیلی خوب از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برنامه ریزی شده است که به زودی اعلام خواهد شد و آن این است که در مسابقات فصل جدید در بحث صعود و سقوط تفاضل گل نخواهیم داشت و بازی های رو در رو و یا یک سری روش های جدید را به زودی اعلام خواهیم کرد.

 

او ادامه داد: این مسئله باعث می شود که یک سری اتفاقات کم شده و گل های زیاد تأثیری نخواهد داشت. این مسئله خیلی کمک می کند و همانطور که می دانید این روش در خیلی از کشورها آغاز شده است.

 

کامرانی فر درباره اینکه برای تعیین تیم قهرمان نیز از این روش استفاده خواهد شد یا نه، پاسخ داد: قطعا برای تعیین تمامی رتبه ها از این قوانین استفاده می شود. این روش فقط برای لیگ برتر نیست و برای تمامی رده ها خواهد بود و به زودی اعلام می شود.

دیدگاه‌ها