کد خبر : 1782396 | 06 مهر 1400 ساعت 09:58 | 26.2K بازدید | 11 دیدگاه

آگبونلاهور:

یونایتد باید همان کاری را بکند که چلسی با لمپارد کرد

گابریل آگبونلاهور، بازیکن سابق استون ویلا، معتقد است که منچستریونایتد باید رفتاری مشابه با چلسی درباره اوله گونار سولسشر در پیش بگیرد.

یونایتد باید همان کاری را بکند که چلسی با لمپارد کرد

به گزارش "ورزش سه"، جو منچستریونایتد در فاصله 24 ساعت تا دیدار برابر ویارئال بسیار پیچیده است. سولسشر پس از شکست 0-1 برابر استون ویلا در اولدترافورد شدیدا از سوی رسانه‌های انگلیسی مورد انتقاد قرار گرفت. یک پنالتی می‌توانست سرنوشت بازی را تغییر دهد اما برونو فرناندز آن را به بیرون زد.

گابریل آگبونلاهور، بازیکن سابق استون ویلا، معتقد است که چاره شیاطین سرخ ایجاد تغییر روی نیمکت این تیم است. او در این باره اظهار داشت:« من فکر می‌کنم اوله گزینه مناسبی نیست. اگر آنتونیو کونته بود می‌گفت رونالدو باید پنالتی را بزند و اگر از این موضوع راضی نیستی برونو، می‌توانی اینجا کنار من روی نیمکت بنشینی. اوله چنین جسارتی ندارد.»

 

1644051

 

او در ادامه اضافه کرد:« یونایتد باید او را کنار گذاشته و کونته را به عنوان سرمربی انتخاب کند. او می‌تواند بهترین بازی را از این بازیکنان بگیرد. چلسی این کار را با لمپارد انجام داد. آنها یک ستاره را کنار گذاشتتد، توخل را به تیم اضافه کردند و ببینید چه اتفاقی رخ داد. یونایتد باید همین کار را با اوله انجام دهد.»

منچستریونایتد روز شنبه در دیدار برابر استون ویلا با گلی دیرهنگام شکست خورد تا با 13 امتیاز از شش بازی و هم امتیاز با منچسترسیتی، چلسی، اورتون و برایتون در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار بگیرد. این در حالی است که آنها تنها یک امتیاز کمتر از لیورپول صدرنشین دارند اما به نظر می‌رسد که جذب کریستیانو رونالدو باعث شده که فشارها روی سولسشر برای کسب موفقیت بیش از پیش اضافه شود.

دیدگاه‌ها