کد خبر : 1782405 | 06 مهر 1400 ساعت 10:42 | 50K بازدید | 39 دیدگاه

آنلکا:

مسی باید در خدمت امباپه باشد

نیکلاس آنلکا، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، معتقد است که رهبری خط حمله پاری سن ژرمن باید در اختیار کیلیان امباپه باشد.

مسی باید در خدمت امباپه باشد

به گزارش "ورزش سه"، امباپه از زمان پیوستنش به پی اس جی در سال 2017 به یکی از ستارگان این تیم تبدیل شده و موفق شده در 180 بازی خود با پیراهن این تیم 136 گل به ثمر برساند که آماری قابل توجه به حساب می‌آید.

چهار گل از این تعداد در آغاز فصل 22-2021 زده شد اما امباپه حالا باید توجهی که معطوف به او بوده را با نیمار و لیونل مسی، خرید تابستانی باشگاه، تقسیم کند که به عنوان بازیکن آزاد از بارسلونا به پارک دو پرنس آمد.

بسیاری باور دارند که مائوریسیو پوچتینو باید تیمش را حول محور مسی شکل دهد تا بتواند قهرمانی لیگ فرانسه و لیگ قهرمانان را کسب کند اما آنلکا فکر می‌کند امباپه شایستگی این را دارد که به ستاره اصلی پی اس جی تبدیل شود. او در این باره به لو پاریزین گفت:« امباپه باید رهبر خط حمله باشد چون بهترین است. مسی در بارسلونا بود اما حالا باید در خدمت امباپه باشد. او پنج سال است که در این باشگاه حضور دارد و مسی باید به این بازیکن احترام بگذارد.»

 

1648378

 

شایعات بسیاری درباره احتمال انتقال امباپه به رئال مادرید در پایان فصل جاری مطرح شده است. آنلکا در این باره اظهار داشت:« او بازیکنی فوق العاده از نظر سرعت است، هیچکس در جهان بهتر از او نیست. اگر پاریس می‌خواهد بهترین تیم را داشته باشد، باید تمام تلاشش را در جهت حفظ او انجام دهد. اما من فکر می‌کنم امباپه تصمیمش را گرفته است. او می‌خواهد چیزهای دیگری ببیند و این منطقی است. رویای او کسب توپ طلاست و چطور می‌تواند با حضور در ششمین لیگ برتر در رده بندی فیفا به این رویا دست پیدا کند؟ اگر امباپه در سه سال اخیر در اسپانیا یا انگلیس توپ می‌زد تا به حال فاتح توپ طلا شده بود.»

دیدگاه‌ها