کد خبر : 1782406 | 06 مهر 1400 ساعت 10:45 | 8.2K بازدید | 8 دیدگاه

کامرانی‌فر: بدهی بیست میلیاردی پرسپولیس صحت ندارد

محرومیت مجیدی فقط به خاطر نپرداختن جریمه بود

حسن کامرانی فر از ماجرای ورود سازمان بازرسی به رقم قراردادها و احتمال حذف نماینده‌های ایران از آسیا می‌گوید.

محرومیت مجیدی فقط به خاطر نپرداختن جریمه بود

به گزارش "ورزش سه"، کامرانی فر، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال امروز با شرکت در برنامه صبح‌گاهی شبکه سه و در گفت‌وگو به سعید اکبری در خصوص احتمال حذف نمایندگان ایران از آسیا گفت: علاوه بر تماشاگران ما هم نگرانیم و در بحث مجوزهای حرفه‌ای فاکتورهای زیادی وجود دارد که یکی از آنها بحث بدهی‌های خارجی است و آن اتفاقی که از سوی فدراسیون در جذب بازیکن خارجی افتاد می‌تواند به این موضوع کمک کند و در آینده مشکل نداشته باشیم. اما برای فصل جدید لیگ قهرمانان ما هم یک نگرانی‌هایی داریم و در تلاش هستیم تا آن‌ها را رفع کنیم و موانع را برطرف کنیم ولی بعضی وقت‌ها از دست فدراسیون خارج است.

 

او ادامه داد: ما این نگرانی را داریم و خطر حذف برای نماینده‌های ایران وجود دارد. من و سیستم فدراسیون فوتبال شفافیت داریم و اگر بخواهیم پیشرفت کنیم باید با مردم شفاف باشیم و ما تمام مسائل را مطرح می‌کنیم. از رقم دقیق بدهی‌ها خبر داریم ولی اینکه بخواهیم مبلغ مشخصی را بگوییم این‌طور نیست و مبلغ دویست میلیاردی که برای بدهی‌های پرسپولیس شایعه شده درست نیست.

 

او در خصوص محکومیت فرهاد مجیدی گفت: من با فرهاد مجیدی صحبت کردم و گویا ایشان از حکم قبلی مطلع نبودند و به دست‌شان نرسیده بود. بیشتر بحث پرداخت جریمه مطرح بود که بعد از پرداخت، محکومیت منتفی شد. ایشان شاید انتظار داشت رعایت یک سری مسائل می‌شد و از یک طرف هم ارکان قضایی فدراسیون فوتبال کاملا مستقل هستند و نمی‌توان در آن ورود کرد و همین جور که دیدید در بحث بازی‌های لیگ هم رای صادر می‌کردند. قبول دارم باید جزئیات را تا حدودی در جریمه ذکر کرد ولی در مورد ایشان فقط بحث پرداخت آن مبلغ مطرح بود.

 

کامرانی فر در مورد ورود سازمان بازرسی به قراردادها گفت: بازرسی در بحث قراردادها ورود کرده و جلساتی گذاشتیم با دوستان در بازرسی و باید گزارشی در این مورد تهیه کنیم. باید رقم‌ها و قراردادها به سازمان بازرسی اعلام شود. قراردادی که در سازمان لیگ ثبت می‌شود برای ما ملاک است و در این مورد که می‌گویید شاید جدا از این مبلغ و به اصطلاح زیر میزی پولی داده می‌شود را من ندیده‌ام که بخواهم چیزی بگویم.

دیدگاه‌ها