کد خبر : 1782407 | 06 مهر 1400 ساعت 10:50 | 13.5K بازدید | 2 دیدگاه

تدبیر کره‌ای‌ها؛ 72 ساعت زودتر در تهران

فدراسیون فوتبال کره جنوبی به گونه ای برنامه ریزی کرده است که تیم ملی این کشور سه روز پیش از بازی با ایران وارد تهران شود.

تدبیر کره‌ای‌ها؛ 72 ساعت زودتر در تهران 

به گزارش "ورزش سه"، سفر زودهنگام کره ای ها به تهران به این خاطر است که با شرایط آب و هوایی تهران آشنا شوند و طبق نظر پزشکان بدن فوتبالیست ها 3 روز بعد از ورود به فضای جدید با آن تطبیق پیدا خواهد کرد. 

 

دیدار ایران در برابر کره جنوبی 20 مهر در استادیوم آزادی برگزار می شود. فدراسیون فوتبال ایران در تلاش است این بازی با حضور VAR و حتی حضور تماشاگر برگزار شود. ایران و کره جنوبی پیش از رویارویی با هم مسابقه دارند. کره جنوبی 15 مهر در شهر آنسان با سوریه مسابقه می دهد و بعد از برگزار جلسه ریکاوری در روز 16 مهر در روز 17 مهر به  تهران سفر خواهد کرد. تیم ملی فوتبال ایران هم 15 مهر در استادیوم زعبیل شهر دوبی با امارات مسابقه می دهد و بلافاصله بعد از این بازی با پرواز اختصاصی به تهران باز می گردد تا برای بازی با کره جنوبی آماده شود. 

 

در شرایطی که بازی های مقدماتی جام جهانی به فاصله 5 روز برگزار می شود جلسه ریکاوری تیم ها از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین بهانه کره جنوبی بعد از بازی با سوریه جلسه ریکاوری را در کشورش برگزار می کند و بعد از جلسه ریکاوری به تهران سفر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها