کد خبر : 1782408 | 06 مهر 1400 ساعت 10:52 | 10.1K بازدید | 2 دیدگاه

احکام جدید کمیته تعیین وضعیت علیه باشگاه‌ها

کمیته وضعیت بازیکنان 14رای مربوط به شکایات مختلف را صادر کرد.

احکام جدید کمیته تعیین وضعیت علیه باشگاه‌ها

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال ایران در شرایطی به فصل جدید پا خواهد گذاشت که همچنان حرفه‌ای شدن رفتار باشگاه‌ها در عمل به تعهداتشان در قبال افرادی که به خدمت می‌گیرند، از جمله مربی، بازیکن و ... یکی از موضوعات خبرساز است و همین حالا باشگاه پرسپولیس که قهرمان 5 دوره اخیر فوتبال ایران به شمار می‌رود و دو مرتبه هم طی سال‌های گذشته به فینال آسیا راه یافته، به دلیل بدهی با پنجره‌های بسته وارد مسابقات خواهد شد و به همین دلیل است که کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال با جدیت پرونده‌ بدهی باشگاه‌های مختلف را پیگیری می‌کند و این روزها شاهد انتشار اخبار رسمی در این زمینه از سوی سایت رسمی فدراسیون فوتبال هستیم.


در همین زمینه 14 حکم جدید اعلام شده که به شرح زیر است: 

 

*در شکایت بهروز نوروزی فرد از باشگاه نفت مسجد سلیمان بابت طلب دو میلیارد و هفتصد میلیون ریالی، رای محکومیت باشگاه به پرداخت دو میلیارد و یکصد و نود میلیون ریال به انضمام هزینه دادرسی صادر شد.


*شکایت محمد فرامرزی از باشگاه علم و ادب تبریز در مطالبه یکصد و نود میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت مبلغ مورد مطالبه و هزینه دادرسی محکوم شد.


*علیرضا عبداله زاده نیز در شکایتی از باشگاه علم و ادب تبریز مطالبه یکصد و هفتاد و پنج میلیون ریالی را ارائه کرد که رای کمیته وضعیت بازیکنان مبنی بر پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی از سوی باشگاه مورد شکایت صادر شد.


*شکایت علیرضا حضرتی از باشگاه علم و ادب تبریز نیز بابت مطالبه یکصد و بیست میلیون ریال، به محکومیت باشگاه در پرداخت این مبلغ به همراه هزینه دادرسی ختم شد.


*صابر خوش نما از باشگاه شهید منصوری قرچک مطالبه سیصد و پنجاه میلیونی را در قالب شکاتی به کمیته وضعیت بازیکنان ارائه کرد که رای نهایی به محکومیت باشگاه در پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی صادر شد.


*در شکایت صائب محبی از باشگاه رایکا بابل بابت طلب سیصد میلیون ریالی، رای محکومیت باشگاه به پرداخت این مبلغ به انضمام هزینه دادرسی صادر شد.


*شکایت مجید حبیبیون از باشگاه ماشین سازی تبریز در مطالبه هشتاد میلیون ریالی، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان نسبت به شکایت شاکی قرار عدم استماع صادر کرد.


*شکایت مصطفی عزیزی از باشگاه استقلال تهران بابت مطالبه یکصد و پنجاه میلیون ریالی منجر به صدور رای محکومیت باشگاه در پرداخت دویست و پنجاه میلیون ریالی و هزینه دادرسی شد.


سیدمصطفی رشیدایی نیز شکایتی جهت مطالبه یکصد و پنجاه میلیون ریال از باشگاه استقلال را تقدیم کرد که باشگاه به پرداخت این مبلغ به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.


*حسین مجلی شنایی شکایت خود را از باشگاه مس کرمان بابت مطالبه وجه دو میلیارد ریالی ثبت کرد که به صدور رای محکومیت باشگاه در پرداخت یک میلیارد و ششصد میلیون ریال و هزینه دادرسی منجر شد.


*محمدعلی نوروزی از باشگاه چوکای تالشان بابت مطالبه سیصد میلیون ریالی شکایت کرد که رای نهایی پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی از سوی باشگاه است.


*در شکایت برزو کیان از میثم دورقی بابت مطالبه یک میلیارد و سی میلیون ریال، شکایت کیان مردود اعلام شد.


*باشگاه شهرداری آستارا در قالب شکایتی از آرش افشین و باشگاه خیبر خرم آباد خواهان ابطال قرارداد شد که کمیته وضعیت بازیکنان این شکایت را به دلیل غیر منجز بودن خواسته قرار رد دعوای خواهان را صادر کرد.

 

دیدگاه‌ها