کد خبر : 1782412 | 06 مهر 1400 ساعت 11:08 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی جدید شاهین پنج شنبه معرفی می شود

بنا به گفته سعید مسیگر، مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر تمرینات این تیم پنج شنبه هفته جاری با حضور سرمربی جدید آغاز می شود.

سرمربی جدید شاهین پنج شنبه معرفی می شود 

به گزارش "ورزش سه"، او تایید کرد شهرداری بوشهر به حمایت خود از تیم شاهین ادامه خواهد داد و ابراز امیدواری کرد شاهین در فرصت کوتاه باقی مانده تا شروع بازی ها به آمادگی دست پیدا کند. 

 

فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور از 19 مهر آغاز می شود و از قرار معلوم باشگاه شاهین قصد دارد تغییراتی در کادر فنی تیمش ایجاد کند. این در حالی است که فصل گذشته شاهین با هدایت داوود مهابادی یکی از تیم های قابل احترام بازی ها بود و حتی تا هفته های پایانی یکی از بخت های مسلم صعود به لیگ برتر بود. 

 

گفته می شود سرمربی جدید شاهین یکی از بازیکنان سرشناس فوتبال است که به تازگی فوتبال را کنار گذاشته و قصد ورود به دنیای مربیگری را دارد. بدون شک شاهین استراتژی اش در فصل جدید هم صعود به لیگ برتر خواهد بود اما باید گفت زمان زیادی را در مسیر آماده سازی از دست داده است. 

 

نکته جالب اینکه امروز قرار است فصل جدید مسابقات فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور قرعه کشی شود. این در حالی است که علاوه بر شاهین تیم های بادران و خوشه طلایی هنوز تمرینات خود را شروع نکرده اند. در خصوص بادران گفته می شود امتیازش را به تیم شمس آذر قزوین واگذار کرده و مدیر تیم خوشه طلایی هم در نشست فردا با استاندار پالس های مثبتی را برای کمک مالی دریافت کند احتمالا از پنج شنبه تمرینات تیم را آغاز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها