کد خبر : 1782422 | 06 مهر 1400 ساعت 11:43 | 4.9K بازدید | 2 دیدگاه

غیبت گرت بیل در دیدارهای انتخابی جام جهانی

گرت بیل، مهاجم رئال مادرید، به احتمال زیاد به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی ولز در دیدارهای انتخابی جام جهانی نخواهد بود.

غیبت گرت بیل در دیدارهای انتخابی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، بیل در پنج بازی اخیر رئال مادرید غایب بوده و کارلو آنچلوتی، سرمربی این تیم، دلیل غیبت مهاجمش را مصدومیتی جدی و مهم عنوان کرده است. این بازیکن 32 ساله می‌توانست در صورت حضور در میدان در دیدار برابر جمهوری چک در کاردیف صدمین بازی ملی خود را انجام دهد.

انتظار می‌رود که آرون رمزی در فهرست اعلام شده از سوی رابرت پیج، سرمربی تیم ملی ولز، حضور داشته و بار دیگر به این تیم برگردد. هافبک سابق کاردیف سیتی و آرسنال در جریان پیروزی 2-3 یوونتوس برابر سمپدوریا به عنوان بازیکن تعویضی در میدان حاضر شد و این در حالی است که سه دیدار تیم ملی کشورش در ماه گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده بود.

 

1640855

 

تیم پیج پس از تساوی 0-0 در برابر فنلاند، دو دیدار از مرحله انتخابی جام جهانی را در ماه شهریور برگزار کرد که بیل در هر دوی این بازی‌ها به طور کامل حضور داشت. بهترین گلزن تاریخ ولز موفق شد در دیدار برابر بلاروس در روسیه هت تریک کند تا تیمش به بازی برگشته و با نتیجه 2-3 پیروز شود. با این حال تساوی بدون گل در برابر استونی که سه روز بعد در کاردیف به دست آمد، باعث ناراحتی این بازیکن و سایر هم تیمی‌هایش شد.

بیل پس از این بازی دیگر به میدان نرفته و گفته می‌شود که در جریان تمرینات رئال مادرید از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده است. آنچلوتی پیش از این مدعی شده بود که تخمین مدت زمان دوری بیل از میادین دشوار است.

ولز در حال حاضر هم امتیاز با چک در رده سوم گروه ای در مسیر صعود به جام جهانی 2022 قطر قرار دارد اما 9 امتیاز با بلژیک صدرنشین فاصله گرفته است که جبران آن کار دشواری به نظر می‌رسد. بازی بعدی آنها در این مسابقات برابر استونی است.

دیدگاه‌ها