کد خبر : 1782428 | 06 مهر 1400 ساعت 12:14 | 18.4K بازدید | 4 دیدگاه

قرعه کشی لیگ آزادگان برگزار شد (عکس)

قرعه کشی لیگ یک دقایقی قبل در سالن آمفی تئاتر هتل آکادمی فوتبال برگزار شد.

قرعه کشی لیگ آزادگان برگزار شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیگ یک امسال با حضور تیمهای سرشناس و با انگیزه، سر و شکل جدیدی به خود گرفته و با حداکثر جذابیت برگزار خواهد شد و حالا در فاصله دو هفته تا آغاز لیگ آزادگان، قرعه کشی این مسابقات با حضور نمایندگان باشگاه ها و البته مسئولان رده بالای ورزش و فوتبال ایران برگزار شد.

 

در این مراسم وزیر ورزش و جوانان حمید سجادی برای دقایقی صحبت کرد و همچنین نفراتی چون سهیل مهدی به عنوان سرپرست کمیته برگزاری سازمان لیگ نیز حضور داشتند.

 

نکته جالب اینکه در بین نمایندگان باشگاه‌ها برخی از مالکان نیز به تهران آمده بودند تا قرعه کشی را از نزدیک تماشا کنند؛ از جمله آنها می‌توان به پژمان نوری هافبک سابق پرسپولیس و استقلال اشاره کرد که حالا در مقام مالک باشگاه ملوان ظاهر شده است.

 

پس از قرعه کشی که البته زمان نسبتا زیادی را به خود اختصاص داد، سازمان لیگ از برنامه بازیها با این تصویر رونمایی کرد.

 

1648421

 

* مهمترین بازی هفته نخست تقابل بین تیمهای سایپا و استقلال خوزستان خواهد بود؛ دیدار دو تیم قهرمان که افتتاحیه لیگ یک را برگزار خواهند کرد.

 

* مس شهر بابک، شهرداری همدان و ویستاتوربین تهران سه تیم تازه لیگ یکی شده، در هفته نخست به ترتیب مقابل پارس جنوبی، ماشین سازی و خوشه طلایی قرار خواهند گرفت.

 

* استان تهران و کرمان با سه نماینده یعنی سایپا، بادران و ویستا توربین - آرمان گهر، مس شهر بابک و مس بیشترین تعداد نماینده را در لیگ یک بر اساس استانها دارند.

 

* مس کرمان احتمالا با یکی از سختترین قرعه‌ها مواجه است؛ هفته نخست تقابل با بادران در تهران، هفته دوم دربی کرمان، هفته سوم دیدار با سایپا و هفته چهارم ماشین سازی.

 

* لیگ یک امسال نیز دو تیم استقلال را در خود دارد که هر دو متعلق به استان خوزستان هستند؛ ملاثانی و خوزستان.

 

* هفته پایانی لیگ یک به میزبانی تیمهایی چون ماشین سازی، پارس جنوبی و سایپا برگزار خواهد شد و آنها فرصت برگزاری جشن صعود در خانه را خواهند داشت.

دیدگاه‌ها