کد خبر : 1782430 | 06 مهر 1400 ساعت 12:22 | 12.3K بازدید | 2 دیدگاه

احتمال غیبت سالم مقابل پرسپولیس قوت گرفت؛

دعوت 6 بازیکن الهلال به تیم ملی عربستان

سرمربی تیم ملی عربستان لیست بازیکنان این تیم برای دو بازی آینده را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان کار خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 را با دو پیروزی مقابل ویتنام و عمان آغاز کرد. این تیم روزهای 15 و 20 مهر ماه بازی های سوم و چهارم خود را مقابل ژاپن و چین برگزار خواهد کرد.

 

در فاصله 10 روز تا بازی حساس مقابل ژاپن هرو رنار، سرمربی فرانسوی عربستان لیست بازیکنان منتخب خود را در اختیار فدراسیون فوتبال این کشور قرار داد تا این فدراسیون رسما آن را اعلام کند.

 

در لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی عربستان نام شش بازیکن تیم الهلال دیده می شود؛ تیمی که با شکست دادن استقلال، حریف پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد. یاسر الشهرانی، علی البلیهی، محمد کنو، ناصر الدوسری، سلمان الفرج و صالح الشهری بازیکنان الهلال هستند که باید تیم ملی کشورشان را در دو بازی پیش رو همراهی کنند. سالم الدوساری دیگر ستاره الهلال که شایعات زیادی در خصوص غیبتش در بازی مقابل پرسپولیس به گوش می رسد، غایب بزرگ لیست تیم ملی عربستان است. به این ترتیب به نظر می رسد که او در بازی  با پرسپولیس نتواند الهلال را همراهی کند؛ این دیدار 4 روز بعد از بازی عربستان و چین در ریاض برگزار خواهد شد.

 

اسامی 25 بازیکن دعوت شده به تیم ملی عربستان به شرح زیر است:

محمد العویس، زید البواردی، فواز القرنی، محمید الیامی
محمد خبرانی، عبدالله مادو، عبدالله العمری، علی البلیهی، سعود عبدالحمید
سلطان العنام، یاسر الشهرانی، ناصر الدوسری، علی الحسن، عبدالله المالکی، محمد کنو، سامی النجمی، سلمان الفرج، محمد الکویکبی
فهد المولد، عبدالرحمن غریب، عبدالرحمن العبود، ایمن یحیی، فراس البریکان، صالح الشهری

 

1648427

دیدگاه‌ها