کد خبر : 1782431 | 06 مهر 1400 ساعت 12:23 | 7.5K بازدید | 1 دیدگاه

چالش بزرگ ویستاتوربین و ورزشگاه غدیر

ویستاتوربین که در این فصل به لیگ آزادگان صعود کرده، با توجه به اعلان کمیته برگزاری مسابقات با مشکل میزبانی در استادیوم غدیر مواجه است.

چالش بزرگ ویستاتوربین و ورزشگاه غدیر

به گزارش "ورزش سه"، ویستاتوربین تهران که طی سه فصل اخیر در استادیوم غدیر از رقبای خود میزبانی می‌کرد، اکنون به واسطه مشکلاتی که در بحث میزبانی این استادیوم در دیدارهای خانگی هوادار شکل گرفته، با دردسر مواجه شده است.


این بخشی از توضیحات فریبرز محمودزاده در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول است که ساعتی پیش در آکادمی ملی فوتبال ایران برگزار شد و 18 تیم حاضر در مسابقات حریفان خود را در هفته‌های اول تا هفدهم شناختند.


البته به غیر از ویستاتوربین، طی فصول گذشته تیم های هوادار و نیروی زمینی هم در این زمین از هوادارانشان میزبانی می‌کردند که نیروی زمینی یکسال قبل به دسته دوم سقوط کرد و هوادار نیز که فصل گذشته در این زمین به میدان می‌رفت، پس از صعود به لیگ برتر در حال بررسی شرایط ورزشگاه‌های مختلف تهران است که بتواند استانداردهای مورد نظر سازمان لیگ را برای میزبانی از مسابقات فراهم کند و حالا ویستاتوربین که تازه به رقابت های لیگ دسته اول راه پیدا کرده هم باید به فکر زمین دیگری برای میزبانی در تهران باشد.


در حال حاضر با توجه به کمبود استادیوم در تهران و حضور تیم‌های تهرانی (هوادار، سایپا، استقلال، پرسپولیس، نیروی زمینی، پیکان) در سطوح مختلف لیگ حرفه‌ای، باید دید ویستاتوربین به چه شکل از این چالش عبور خواهد کرد. نکته جالب توجه اینکه در بحث خروج استادیوم غدیر از بحث میزبانی، این باشگاه هیچ مشکلی در فصل گذشته ایجاد نکرده بود و در تمامی دیدارها ناظران مهر تایید به نحوه میزبانی از رقبا توسط این تیم داشتند. 


گفتنی است ویستاتوربین طی سه فصل حضور در سطوح مختلف لیگ، در این استادیوم شکست نخورده بود.

 

البته فریبرز محمودزاده مسئول مسابقات لیگ دسته اول در پایان توضیحات خود با اشاره به تیم بادران و اقداماتی که برای انتقال بازی‌های خانگی‌اش از ورزشگاه کارگران به ورزشگاه غدیر آغاز کرده، تاکید کرد که این ورزشگاه شرایط میزبانی ندارد و در سال گذشته مسئولان سازمان لیگ را حسابی اذیت کرده است و احتمالا نکته مورد نظر او قطعی برق در مسابقات حساس هفته های پایانی تیم فوتبال هوادار است که به خصوص در هفته پایانی سبب تاخیر نزدیک به 45 دقیقه‌ای در آغاز نیمه دوم سه بازی تاثیرگذار در سرنوشت صعودکنندگان بود.

دیدگاه‌ها