کد خبر : 1782435 | 06 مهر 1400 ساعت 12:35 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

اعزام دو بانوی جودوکار ناشنوا به مسابقات فرانسه

مربی تیم ملی جودو بانوان ناشنوا از اعزام دو بانوی جودوکار به مسابقات قهرمانی جهان فرانسه برای اولین بار خبر داد.

اعزام دو بانوی جودوکار ناشنوا به مسابقات فرانسه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، نرگس موسوی اظهار کرد: مسابقات جودو قهرمانی جهان ناشنوایان از پنجم تا هشتم آبان در فرانسه برگزار می شود که دو نفر از بانوان جودوکار ناشنوا برای اولین بار عازم این رقابت ها خواهند شد.

وی گفت: برای آماده سازی بانوان جودوکار جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان از بهمن سال گذشته درخواست برگزاری اردو داده بودیم که به دلیل شرایط کرونا اردوها برگزار نشد و مجبور شدیم از طریق فضای مجازی تنها تمرینات آمادگی جسمانی ورزشکاران را پیگیری کنیم.

 

وی افزود: از تیرماه امسال اولین اردوی بانوان جودوکار با حضور ۵ ورزشکار آغاز شد که برای آماده سازی آنها ۶ مرحله اردو تا زمان اعزام به مسابقات پیش بینی شده بود که در حال حاضر ۴ مرحله برگزار شده و پنجمین اردو از ۹ مهر آغاز خواهد شد.

موسوی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی جهان فرانسه اولین تورنمنت رسمی برون مرزی بانوان جودوکار برای ارزیابی آنها جهت شرکت در المپیک ناشنوایان است، امیدواریم که بتوانیم بهترین نتیجه را در فرانسه کسب کنیم تا شانس حضور در المپیک را از دست ندهیم.

 

مربی تیم ملی جودو بانوان ناشنوا از صغرا ربیعی فرد در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم، فهیمه عبدی مثبت ۷۸ کیلوگرم، سارا گرمی منهای ۶۳ کیلوگرم، سحر حسینی و سمیرا مختاری منهای ۷۰ کیلوگرم به عنوان نفرات حاضر در اردوی آمادگی نام برد و گفت: در پایان اردوی ششم دو نفر از بانوان جودوکار که از نظر آمادگی بدنی و تکنیکی و تاکتیکی در سطح بالایی باشند، به فرانسه اعزام خواهند شد.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا تنها در بخش انفرادی بانوان در قهرمانی جهان شرکت خواهند کرد یا خیر؟ افزود: علاوه بر انفرادی، بانوان در بخش تیمی نیز شرکت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها