کد خبر : 1782436 | 06 مهر 1400 ساعت 12:39 | 13.6K بازدید | 6 دیدگاه

برنامه مشابه اسکوچیچ برای فیفادی؛

تیم ملی بدون لژیونرها در اردوی امارات

بازی با امارات و کره‌جنوبی برای تیم ملی با برنامه‌ای کاملاً مشابه با برنامه‌ آماده‌سازی ملی‌پوشان برای بازی با سوریه، برگزار خواهد شد.

تیم ملی بدون لژیونرها در اردوی امارات 

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایران ورزشی، تعداد زیاد بازیکنان لژیونر تیم ملی فوتبال ایران و محدودیت‌هایی که فیفادی‌ها و مسابقات لیگ‌های اروپایی برای آنها ایجاد می‌کند، مانع از پیوستن زودهنگام‌شان به اردوهای آماده‌سازی خواهد شد.


تیم ملی ایران برای مصاف با امارات در پانزدهم مهر، زودتر راهی دبی می‌شود و بیشتر لژیونرها در همین کشور به کاروان تیم ملی ملحق خواهند شد.


شاگردان اسکوچیچ در تاریخ 15 مهر، میهمان امارات هستند و بیستم مهر در تهران از کره‌جنوبی میزبانی خواهند کرد که هر دو مسابقه به نوعی صف‌آرایی ملی‌پوشان ایران مقابل دو تیم قدرتمند گروه به حساب می‌آید.


لژیونرها اما درست مثل بازی قبل مقابل سوریه، به علت حضور در لیگ‌های اروپایی، فقط دو یا نهایتاً سه روز قبل از بازی به اردوی تیم ملی ملحق می‎شوند که به علت مسافت زیاد و تغییرات زمانی، یک روزی را به علت ریکاوری از دست می‌دهند و تمرین چندانی را زیر نظر اسکوچیچ برگزار نمی‌کنند.


در اردوهای قبلی هم مشخص شده که تیم ملی همیشه در بازی دوم خود در هر پنجره فیفادی نسبت به بازی اول از هماهنگی و قدرت بیشتری برخوردار است چرا که معمولاً ملی‌پوشان به علت مشکلی که گفته شد، نمی‌توانند تمرینات بیشتری را برای ایجاد هماهنگی برگزار کنند.


طبق برنامه‌ریزی‌های فدراسیون فوتبال، با توجه به برگزاری بازی در پانزدهم مهر و حضور برخی از ملی‌پوشان تا یازدهم همین ماه در جریان مسابقات باشگاهی، تیم ملی زودتر راهی دبی امارات خواهد شد تا ملی‌پوشان از دوازدهم مهر خود را به کادر فنی معرفی کنند.


حضور زودهنگام در امارات و خودداری لژیونرها از سفر به ایران، باعث سهولت کار آنها هم می‌شود چرا که اکثر کشورها پرواز مستقیم به ایران ندارند ولی بازیکنان می‌توانند به راحتی و با یک مسیر پروازی خود را به امارات برسانند که خستگی و زمان کمتری را متحمل شوند.

 

1641069


در نتیجه اغلب لژیونرها فقط روزهای سیزدهم و چهاردهم مهر را برای برگزاری تمرین در کنار سایر بازیکنان خواهند داشت تا آماده دیدار و نبرد حساس با امارات شوند.


لژیونرهایی مانند آزمون، جهانبخش، محمدی، انصاری‌فرد، حاجی‌صفی، قدوس، بیرانوند و محرمی تا یازدهم بهمن با تیم‌های خود در مسابقات باشگاهی به میدان خواهند رفت و در بهترین حالت، دوازدهم مهر خود را به اردوی تیم ملی معرفی خواهند کرد.


در نتیجه این بازیکنان فقط روزهای سیزدهم و چهاردهم مهر با تیم ملی تمرین خواهند کرد و روز پانزدهم هم با تیم ملی در ورزشگاه زعبیل دبی رودرروی امارات قرار می‌گیرند.


در این بین بازیکنانی مانند طارمی، قلی‌زاده، خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان و مجید حسینی دهم مهر بازی می‌کنند و یک روز زودتر به تیم ملی ملحق خواهند شد. عزت‌اللهی و عابدزاده هم نهم مهر در مسابقات باشگاهی بازی می‌کنند و زمان بیشتری برای استراحت و آمادگی برای دیدارهای ملی خواهند داشت.


با این حال تیم ملی اردوی کوتاهی را در تهران و با حضور بازیکنان لیگ برتری خواهد داشت و چند روزی را بدون حضور لژیونرها به تمرین می‌پردازد.


شاگردان دراگان اسکوچیچ برای دیدار با عراق در قطر هم به علت ضرورت آشنایی با شرایط آب و هوایی این کشور، چهار روز زودتر راهی دوحه شده بودند و احتمالاً برای این دیدار، تیم ملی از یازدهم وارد دبی امارات شود.»

دیدگاه‌ها