کد خبر : 1782444 | 06 مهر 1400 ساعت 13:38 | 41.4K بازدید | 1 دیدگاه

نزاع شدید در فوتبال زنان (عکس)

درگیری فیزیکی شدید بین دو تیم از لیگ فوتبال زنان آرژانتین توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، مدت‌هاست که فوتبال دیگر صرفا ورزش مردان به حساب نمی‌آید. زنان نیز جام جهانی خود را دارند و محبوبیت این ورزش در بین آنها در حال افزایش است. لیگ زنان آرژانتین نیز به لیگی حرفه‌ای تبدیل شده و به صورت مستقیم از تلویزیون پخش می‌شود.


اما گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که یادآور روزها و اتفاقات گذشته است. برای مثال درگیری که بین دو تیم فوتبال زنان شکل می‌گیرد و همه را به یاد دیدارهای قدیمی کوپا لیبرتادورس می‌اندازد. این هفته در لیگ مندوزا، گودوی کروز موفق شد 0-2 برابر لاس پوماس به برتری برسد و در جریان این پیروزی جنگی تمام عیار در زمین بازی شکل گرفت.


انتظار می‌رفت که این بازی بسیار جذاب باشد چرا که گودوی کروز در صدر جدول قرار داشت و هنوز شکستی را تجربه نکرده بود، در حالی که لاس پوماس نیز مدافع عنوان قهرمانی بود. هرچند هیچکس فکر نمی‌کرد که بازی به چنین درگیری و رسوایی منتهی شود. بازیکنان دو تیم در پایان نیمه اول به شدت با هم درگیر شدند.

 

1648444


همه چیز به دلیل انجام خطایی در میانه زمین شروع شد که اولین درگیری‌ها بین بازیکنان دو تیم را به دنبال داشت. اما شرایط رو به وخامت رفته و درگیری‌ها بالا گرفت. جرقه درگیری فیزیکی شدید زمانی خورد که بازیکن شماره 4 کروز به یکی از بازیکنان حریف سیلی زد. سپس تمامی بازیکنان با مشت و لگد به جان هم افتادند. ناگهان زمین بازی به میدان جنگ تبدیل شد که همه بازیکنان یک به یک با هم درگیر بودند.


در نهایت کروز موفق شد هر دو گل خود را در نیمه دوم به ثمر برساند تا انتقام خوبی از حریف گرفته باشد. پیروزی آنها باعث تثبیت جایگاه این تیم در صدر جدول رده‌بندی شد اما همه چیز تحت تاثیر خشونت باورنکردنی بود که در زمین دیده شد و مقامات لیگ امیدوار هستند که دیگر تکرار نشود.

دیدگاه‌ها