کد خبر : 1782446 | 06 مهر 1400 ساعت 13:39 | 151.8K بازدید | 6 دیدگاه

درگیری در جاده و قتل عمد

دست فوتبالیست مشهور به خون آلوده شد

بازیکن سابق تیم های فنرباغچه و بشیکتاش به جرم قتل عمد تحت تعقیب قرار گرفت.

دست فوتبالیست مشهور به خون آلوده شد

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش رسانه های ترکیه سزر اوزتورک، بازیکن سابق فنرباغچه و بشیکتاش، در تیراندازی روز دوشنبه که منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن چهار نفر دیگر شد دست داشته است.

 

 

بر اساس این اخبار پلیس ترکیه سزر اوزتورک را به خاطر درگیری در جاده که منجر به مرگ یک نفر و زخمی شدن 4 نفر دیگر شده تحت تعقیب قرار داده است. به گفته شاهدان عینی، بازیکن سابق فوتبال ترکیه چندین بار با اسلحه به سمت افرادی که با آنها درگیر شده بود، شلیک کرده و از محل متواری شده است.

 

این حادثه حوالی ساعت 17:30 روز 19 سپتامبر (یکشنبه هفته گذشته) در جاده شیلی پاکوی استانبول رخ داد. اوزتورک به همراه یکی از دوستان خود با اتومبیل خارجی اش در حال عبور از جاده یاد شده بود که متوجه مسدود شدن آن توسط اعضای یک خانواده شد؛ ابراهیم خلیل شولتن که به همراه خانواده و دوستان خود در محل حضور داشت، قصد باز کردن جاده را داشت تا مشکل سریعا حل شود اما به یک باره و به دلایلی که هنوز مشخص نشده، بین او و اوزتورک یک درگیری به وجود آمد؛ درگیری که ابتدا در حد مشاجره لفظی بود و دوست اوزتورک و نزدیکان ابراهیم هم در آن دخالت داشتند.

 

1648445

 

جاده همان گونه که مشاهده می کنید بسیار کوچک است و اتومبیل ابراهیم خلیل س. به گونه ای پارک شده بود که اوزتورک نمی توانست از کنار آن رد شود. اوزتورک از ابراهیم خواست تا اتومبیل خود را کنار بکشد. در حالی که خلیل ابراهیم س. می خواست راه را باز کند ، به دلایلی نامشخص بین این دو نفر مشاجره درگرفت.

 

در همین حین بود که اوزتورک از داخل اتومبیل لوکس خود اقدام به شلیک کرد. دعوا هر لحظه در حال شدت یافتن بود و در همین حین خلیل ابراهیم شولتن در نزاعی که به گفته شاهدان در آن از سلاح سرد و گرم استفاده شده، جان خود را از دست داد. پدر او حیدر، برادرش دوران و دو دوست او به نام های سزگین و متین نیز در این درگیری زخمی شدند. زخمی  های این درگیری با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند و خلیل ابراهیم شولتن که جان خود را از دست داد ، در قبرستان نیشان تپه به خاک سپرده شد.

 

1648446

 

یکی از حاضرین در محل، این نزاع شدید را با تلفن همراه خود ضبط کرده است. یکی از دوربین های امنیتی موجود در جاده نیز لحظاتی از درگیری را به ثبت رسانده است. در این ویدیوها مشخص است که خلیل ابراهیم س. که متاهل و دارای دو فرزند است سعی در فرار از تیراندازی داشته اما موفق به این کار نشده و جان خود را از دست داده است.

 

 

در پی این اتفاق، دادستانی عمومی دستور بازداشت اوزتورک را صادر کرده است. این در حالی است که بر اساس ادعای فناتیک ، در شرایطی که هنوز هیچ بیانیه رسمی از سوی پلیس منتشر نشده، سزر اوزتورک به اتهام قتل بازداشت شد. بر اساس اطلاعات میلیت اما تحقیقات درباره فوتبالیست سابق به جرم "قتل عمد" آغاز شده و او در حال حاضر تحت تعقیب است. یکی از مظنونین این حادثه روز 20 سپتامبر خود را تسلیم کرد اما اوزتورک همچنان فراری است.

 

1648447

لحظه متواری شدن اوزتورک از صحنه...

 

اوزتورک در سال 1985 در آلمان متولد شد و فوتبال خود را از آکادمی بایرلورکوزن آغاز کرد. این هافبک تهاجمی در سال 2006 قبل از انتقال به مانیاسپور ترکیه به نورنبرگ پیوست. او سپس در تیم های مطرح فوتبال ترکیه از جمله بشیکتاش و فنرباغچه نیز حضور یافت تا چهره ای نسبتا شناخته شده در فوتبال ترکیه به حساب بیاید.

 

1648448

 


اظهارات شاهد عینی، ساعتی پس از حادثه:
فردی که تیراندازی کرد متواری شد. آن شخصی هم که تیر خورده بود روی زمین در حال جان دادن بود. ما او را سوار ماشین کردیم ولی در همان حین پلیس و آمبولانس از راه رسیدند. ما فرد تیر خورده را سوار آمبولانس کردیم ولی همان جا جانش را از دست داده بود. می گویند که فردی که تیراندازی کرد فوتبالیست بوده است.

 

1648450

دیدگاه‌ها