کد خبر : 1782447 | 06 مهر 1400 ساعت 13:44 | 26.9K بازدید | 10 دیدگاه

استقلالی‌ها بالاخره صاحب امکانات تمرینی می‌شوند

با دستور مدیرعامل باشگاه استقلال امکانات اولیه تمرینی بالاخره در اختیار اعضای تیم فوتبال قرار می‌گیرد.

استقلالی‌ها بالاخره صاحب امکانات تمرینی می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم استقلال از مدت ها قبل نسبت به نداشتن امکانات در محل برگزاری تمرینات خود گلایه‌مند بودند. در زمان برگزاری تمرینات استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب حتی رختکن هم در اختیار بازیکنان نبود و کنار زمین به تعویض لباس می‌پرداختند.


حالا اما با حضور مصطفی آجورلو در راس باشگاه استقلال این موارد در حال انجام و تجهیزات مورد نیاز تمرینات تیم فوتبال استقلال در حال تهیه و آماده‌سازی است.


به دلیل نبود برخی از امکانات اولیه در جلسات تمرین تیم استقلال، با دستور مدیریت جدید بلافاصله تجهیزات لازم تهیه شده و باقیمانده آن تا پایان هفته در تمرینات تیم استقلال مستقر خواهد شد.


ابزار فنی تمرین، وسایل مورد نیاز در رختکن مثل ماشین لباسشویی، دستگاه نوشیدنی‌ساز، ایجاد داروخانه کوچک در رختکن (پیش از این تیم پزشکی داروها را به دلیل نبود فضای مناسب هر روز با خود حمل می‌کردند) و از همه مهمتر ساماندهی باکیفیت تغذیه تیم به خصوص در تمرینات صبح و ظهر و روزهای ریکاوری از جمله اقدامات انجام شده است.


همچنین از روز چهارشنبه (فردا) در تمرینات تیم فوتبال استقلال یک دستگاه آمبولانس به صورت ثابت مستقر خواهد شد. این مساله حفظ ایمنی و سلامتی اعضای تیم فوتبال در نظر گرفته شده است.  ضرورت وجود آمبولانس در تمرینات جزو اصول اولیه و حرفه‌ای است اما تا پیش از این رویه معمول به گونه دیگری بوده است.

دیدگاه‌ها