کد خبر : 1782448 | 06 مهر 1400 ساعت 13:42 | 162.9K بازدید | 43 دیدگاه

تقاضای رسمی برای جوان ۲۰ ساله نارنجی‌پوش

یک ستاره آینده‌دار، خرید جدید استقلال از سایپا

هافبک جوان فصل گذشته سایپا مد نظر فرهاد مجیدی برای حضور در استقلال قرار گرفته است.

یک ستاره آینده‌دار، خرید جدید استقلال از سایپا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال که از ابتدای نقل و انتقالات تابستانی امیرحسین حسین‌زاده و سید ابوالفضل جلالی را از سایپا جذب کرده بود، سومین خرید خود از خودروسازان را هم انجام می‌دهد و یک جوان دیگر نارنجی‌پوش را به خدمت می‌گیرد.

 

امیرعلی صادقی، هافبک ۲۰ ساله سایپا که طی دو فصل اخیر جزو فهرست لیگ برتری این تیم بود، مد نظر آبی پوشان است و در صورت دریافت رضایتنامه از سایپا به استقلال می‌پیوندد.
این هافبک آینده‌دار و کوتاه قامت، در دو مسابقه رفت و برگشت فصل اخیر مقابل ذوب‌آهن دو گل حساس با شوت‌های محکم به ثمر رساند، اما گل‌های او منجر به بقای نارنجی پوشان در سطح اول فوتبال ایران نشد تا این تیم به لیگ یک برود.

 

امیرعلی صادقی


امیرعلی صادقی سه سال قبل به سایپا پیوست و یک‌فصل در رده جوانان این تیم حضور داشت، اما در لیگ نوزدهم ۷ بار و در لیگ بیستم ۱۶ بار به میدان رفت و در این مدت دو گل به ثمر رساند و البته یک کارت قرمز هم دریافت کرد.


در چنین شرایطی موضوع پیشنهاد استقلال برای جذب صادقی به سایپا امروز مورد پرسش از خوش نظر سرپرست نارنجی‌پوشان قرار گرفت. خوش نظر در این باره گفت: «من اطلاع دقیقی از وضعیت امیرعلی صادقی ندارم؛ البته می دانم از دو سه باشگاه برایش درخواست آمده و انتقال او منوط به هیات مدیره و مدیرعامل است.»


این بازیکن که سهمیه خریدهای لیگ برتری استقلال را پُر نخواهد کرد، در شرایطی احتمالا با این باشگاه قرارداد امضا می‌کند که آبی‌پوشان پیش از این با امین قاسمی‌نژاد، امیرحسین حسین‌زاده، جعفر سلمانی، محمدزبیر نیک‌نفس، سید ابوالفضل جلالی، علیرضا رضایی، محمدرضا آزادی و عارف آقاسی قرارداد بسته بودند.

 

1648452

دیدگاه‌ها