کد خبر : 1782457 | 06 مهر 1400 ساعت 13:56 | 21.2K بازدید | 15 دیدگاه

تلاش می‌کنیم امسال انتظارات را برآورده کنیم

رضاوند: استقلالی‌ها مطمئن باشید اتفاقات خوبی می‌افتد

هافبک استقلال اتفاقات و تغییرات شکل گرفته در بخش مدیریت این باشگاه را مثبت ارزیابی می‌کند و امیدوار است در فصل پیش رو بتواند انتظارات هواداران این تیم را برآورده کنند.

رضاوند: استقلالی‌ها مطمئن باشید اتفاقات خوبی می‌افتد

به گزارش "ورزش سه"، با تغییرات صورت گرفته در بخش مدیریتی استقلال، اکنون آجرلو به عنوان مدیرعامل این باشگاه کار را دنبال خواهد کرد. اتفاقی که آرش رضاوند، هافبک میانی آبی‌ها از آن به عنوان یک انرژی مثبت برای تیمش یاد می‌کند.

 

آرش رضاوند درباره انتخاب سردار آجرلو به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه می‌گوید: ایشان سابقه مدیریت زیادی در فوتبال ایران داشته‌اند که با تیم پاس تهران قهرمانی در لیگ برتر را هم تجربه کرده‎‌اند. امیدواریم شرایط و آرامشی را در تیم به وجود بیاورند که نسبت به قبل شرایط بهتر باشد. مهمترین موضوع مسلما برای تیم ما همین آرامش و ایجاد فضای بهتر برای تمرکز بازیکنان و کادرفنی برای نتیجه گیری خواهد بود و باسابقه‌ای که از آقای آجرلو سراغ داریم، ایشان با تجربه‌ای که دارند مسلما به ما در این مسیر کمک زیادی خواهند کرد.

او ادامه داد: آقای آجورلو از مدیران فوتبالی هستند و امیدوارم با حضور ایشان مشکلات ما به حداقل برسد و وضعیتی که در گذشته شاهدش بودیم دیگر تکرار نشود.

 

هافبک تیم استقلال درمورد حضور گابریل پین در کادرفنی و این همکاری با توجه به ارتباطی که در تمرینات با این مربی ایتالیایی داشته، اینطور توضیح می‌دهد: آقای پین مربی بزرگی هستند که سابقه کار در تیم ملی ایتالیا را دارند و تجربه بسیار بالایی دارد. امیدوارم من و همینطور تمام بازیکنان بتوانیم از تجربیات ایشان استفاده کنیم.

آرش رضاوند درباره اینکه آیا حسرت این تیم برای دستیابی به قهرمانی در این فصل به پایان خواهد رسید و آنها قادر خواهند بود به این عنوان دست یابند گفت: از الان نمی‌توان به هواداران قول قهرمانی داد. شرایط خیلی سخت است. ما تغییراتی زیادی داشتیم ولی امیدوارم با این شرایط در آخر فصل دل هواداران را شاد کنیم. انتظار لیگ سختی را داریم و به نظرم خیلی از تیم‌ها قوی بسته شده‌اند. با این حال ما وظیفه خواهیم داشت تا با بالاترین توان و انگیزه برای خوشحالی هواداران تلاش کنیم و امیدوارم اتفاقات خوبی را در پایان فصل شاهد باشیم.

 

او ادامه داد: به غیر از ما تیم‌های سپاهان و پرسپولیس هم بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند و هر سال هواداران از ما انتظار قهرمانی دارند اما امیدواریم در طول فصل آرامشی داشته باشیم که به این هدف دست پیدا کنیم. فصل گذشته ما چنین آرامشی نداشتیم؛ در میان فصل اتفاقاتی رخ می‌داد که باورنکردنی بود ولی امیدوارم امسال این شرایط رقم بخورد.

رضاوند درمورد سومین سال حضور در استقلال و تمدید قرارداد با این باشگاه گفت: در استقلال همیشه انتظار از بازیکنان بالاست و قطعا از من هم انتظار وجود دارد. امیدوارم که خوب کار کنم و در موفقیت تیم نقش داشته باشم. به خوبی از وظیفه سنگینی که بر گردن دارم آگاه هستم و تلاش می‌کنم امسال به بهترین شکل در کنار دیگر بازیکنان و کادرفنی در کسب نتیجه سهیم باشم.

 

بازیکن تیم استقلال درخصوص تمدید قرارداد سه ساله فرهاد مجیدی گفت: تیمی که بخواهد قهرمان شود یا شرایط خوبی داشته باشد باید در تمامی ارکان ثبات داشته باشد و امیدوارم که در تیم ما هم این ثبات وجود داشته باشد که هر فصل نه بازیکنان زیادی جدا شوند و نه سرمربی تغییر کند. همانطور که گفتم مدیریت آقای آجرلو در این خصوص نمود پیدا می‌کند و شما دیدید که ایشان با تجربه و دید فوتبالی و ورزشی بالایی که داشتند، در اولین اقدام این موضوع را دنبال کردند.

 

رضاوند دررابطه با مشکلات زمین تمرین این باشگاه که حواشی زیادی را طی سالیان اخیر شکل داده گفت: خداراشکر با مدیریت جدید ظاهرا قرار است در ورزشگاه دستگردی تمرینات را دنبال کنیم و از امکانات این مجموعه استفاده کنیم. مجموعه انقلاب محیط خوبی از لحاظ فضای سبز داشت ولی کیفیت زمین خوب نبود و این مشکل ساز بود. یک تیم برای دستیابی به موفقیت نیاز به ساختارهای اینچنینی دارد و برای تیمی به بزرگی استقلال زشت است که مشکلاتی به این شکل داشته باشد. امیدوارم با اقداماتی که صورت گرفته، بتوانیم تمام تمرکزمان را روی موفقیت تیم بگذاریم و انتظارات را برآورده کنیم.

دیدگاه‌ها