کد خبر : 1782471 | 06 مهر 1400 ساعت 14:45 | 7.9K بازدید | 4 دیدگاه

لژیونرها 12 مهر به دبی سفر می‌کنند

اعلام برنامه‌ اردوی تیم‌ملی برای مسابقه با امارات

فدراسیون فوتبال برنامه اردوی تیم ملی برای دیدار با امارات را اعلام کرد.

اعلام برنامه‌ اردوی تیم‌ملی برای مسابقه با امارات

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران روز 15 مهرماه سومین مسابقه اش در مقدماتی جام جهانی قطر مقابل امارات برگزار می‌کند.


با توجه به اینکه این مسابقه به میزبانی امارات برگزار می‌شود برنامه سفر و اردوی تیم ملی مشخص شده است.


مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال در خصوص شرایط تیم ملی پیش از برگزاری با تیم های امارات و کره جنوبی گفت: همانطور که همه می دانیم در مسیر صعود به جام جهانی در مرحله نهایی انتخابی بازی های سختی را در پیش رو داریم. آنچه مسلم است تیم های برتر آسیا مثل کره جنوبی در کنار تیم های قدرتمند منطقه مانند عراق و امارات رقبای ساده ای نیستند و پیروزی برابر این تیم ها مطمئنا کار دشواری خواهد بود اما ما نیز برنامه ریزی دقیقی در این مسیر انجام داده ایم. فدراسیون فوتبال برای بازی با امارات که 15 مهرماه در دوبی برگزار می شود، پیش بینی ها را  از مدت ها قبل انجام داده است.


او ادامه داد:بازیکنان تیم ملی فوتبال دهم مهرماه در مرکز ملی فوتبال جمع می شوند و طبق پروتکل های بهداشتی تست PCR از آنها گرفته می شود. سپس ساعت 14 روز یکشنبه 11 مهرماه با پرواز اختصاصی زاگرس  عازم دبی می شویم. 12 مهرماه لژیونرها از سایر کشورها  به تیم ملی در امارات ملحق می شوند و ترکیب تیم کامل می شود تا ان شالله بازی شایسته ای در برابر امارات انجام دهیم، بلافاصله صبح روز بعد از بازی به تهران برمی گردیم تا برای بازی مقابل کره جنوبی که 20 مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود آماده شویم.


مدیررسانه‌ای تیم ملی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: برای اعزام تیم ملی به کشور امارات امکانات از پیش بررسی شده است و گروهی برای بازدید از محل اقامت، زمین تمرین و محل برگزاری مسابقه اعزام شده اند.

 

دیدگاه‌ها