کد خبر : 1782472 | 06 مهر 1400 ساعت 14:38 | 8.8K بازدید | 5 دیدگاه

حریف را خوب آنالیز کرده ایم

کومان: برد می‌خواهیم؛ بنفیکا شکست‌ناپذیر نیست

رونالد کومان از عزم جدی بارسا برای کسب سه امتیاز بازی فردا برابر بنفیکا خبر داد.

کومان: برد می‌خواهیم؛ بنفیکا شکست‌ناپذیر نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از پیروزی روحیه بخش 3-0 برابر لوانته فردا شب در لیسبون به مصاف بنفیکا می رود صدرنشین لیگ پرتغال که بارسا بدون شک برابر آن شب سختی خواهد داشت. بازی نخست بارسا در لیگ قهرمانان با شکست سنگین از بایرن همراه بود و به همین دلیل آبی اناری ها اجازه لغزشی دیگر ندارند.

 

 

1646586

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« بنفیکا حریفی قدرتمند است و شاید در بهترین فرمش نیز قرار دارد. شانس مربیگری این تیم بزرگ را داشته ام و می دانم که بازی خوبی خواهد شد. هر دو تیم سبک خاص خودشان را دارند و ما از این بازی پیروزی می خواهیم. فکر نمی کنم نتیجه پایانی در سرنوشت صعود تاثیرگذار باشد. این دومین بازی گروه است و هرگز تعیین کننده نخواهد بود.»

 

 

1647890

 

 

تکرار نمایش بازی با لوانته:« در بازی برابر لوانته با و بدون توپ عالی و کامل بودیم. طبعا به دنبال پرس حریف خواهیم بود و اینکه اجازه ندهیم بازی خودشان را انجام دهند. باید به عمق بزنیم و روش های مختلف برای گذر از لایه های دفاعی شان پیدا کنیم. در برخی بازی ها همه چیز خوب پیش می رود و این به خیلی عوامل بستگی دارد. اگر خوب پرس کرده و توپگیری کنیم، شانس بالایی برای بردن داریم.»

 

 

1647901

 

 

آنسو فاتی در تیم ملی:« من مربی تیم ملی اسپانیا نیستم و معتقدم او برای ریکاوری هنوز زمان زیادی نیاز دارد. برای من که اولین روز بازگشت او عالی بود و گل زیبایی هم زد. آنسو 15 دقیقه بازی کرد و گل زد و بهتر از این نمی شد. در مورد دعوت شدنش به تیم ملی من نمی توانم نظر بدهم ولی باید توجه داشت که او 10 ماه به دور از میادین بود.»

 

ارتباط با خوان لاپورتا رئیس باشگاه:« امروز صبح او را ندیدم ولی مطمئنا امشب ملاقات خواهیم کرد. دیروز در مورد تمرینات حرف زدیم.»

 

 

1501012

 

 

مهار بازیکنان سرعتی بنفیکا:« دوست ندارم مشخصا در مورد بازیکنانی خاص حرف بزنم. می دانم که بازیکنانی باتجربه مثل فرتونگن دارند و در حمله نیز ستاره های باکیفیت و موثری برای بنفیکا بازی می کنند. آنها را به خوبی انالیز کرده ایم. به این تیم احترام می گذاریم و در خانه قطعا نمایشی تهاجمی خواهند داشت. جو ورزشگاه به سودشان است و برای برد بازی خواهند کرد ولی بنفیکا تیمی شکست ناپذیر نیست.»

 

 

 

 

دیدگاه‌ها