کد خبر : 1782476 | 06 مهر 1400 ساعت 15:02 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

شایعات درباره گل گهر بی انصافی است

گلزاری: نمی‌گذاریم حسرت فصل گذشته تکرار شود

مدافع گل گهر سیرجان با اشاره به انگیزه‌های تیمش برای فصل جدید، مدعی است آنها نمی‌گذارند حسرت فصل گذشته بار دیگر برای‌شان تکرار شود.

گلزاری: نمی‌گذاریم حسرت فصل گذشته تکرار شود

به گزارش "ورزش سه"، مهران گلزاری مدافع گل گهر سیرجان درباره شرایط این تیم برای فصل جدید رقابت‌ها گفت: گل گهر در دومین فصل حضور خود در مسابقات لیگ برتر عملکرد خوبی از خود نشان داد.  اما فصل گذشته تنها با حسرت برای ما همراه بود و اگر کمی خوش شانس بودیم نتایج بهتری می‌گرفتیم. اما مسلما تجربیات فصل گذشته در لیگ بیست و یکم به درد ما خواهد خورد.

 

وی با اشاره به جذب نفرات جدید و تقویت این تیم برای لیگ بیست و یکم می‌گوید: طبیعی است به هر حال با پایان هر فصل تیم ها شاهد تغییراتی در خود خواهند بود. ما نیز چند تغییر داشتیم و بازیکنان جدیدی به ما اضفه شده‌اند. امسال ما خریدهای خوبی داشتیم و نسبت به سال گذشته دست کادرفنی برای مسابقات لیگ برتر پر تر است. خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و چند بازی دوستانه داشته ایم و کم کم برای مسابقات لیگ برتر آماده می‌شویم.

گلزاری که آخرین بازیکن باقیمانده از این تیم که از لیگ آزادگان به لیگ برتر صعود کرده محسوب می‌شود، درباره این موضوع اینطور واکنش نشان داد: ابتدا باید از همه کسانی که برای من زحمت کشیدن تا من به اینجا برسم تشکر میکنم و باید بگویم خواست خدا بود که من 13 سال در این تیم هستم  و تا وقتی بتوانم چه تا زمانی که بتوانم بازی کنم یا نه تنها به فکر خوشحالی مردم سیرجان و طرفداران گل گهر هستم.

 

گلزاری درباره حواشی شکل گرفته حول این تیم در نقل و انتقالات و شایعات مربوط به هزینه بالای این تیم گفت: به هر حال همیشه این حواشی وجود دارد و حرف های است که در فضای مجازی رد و بدل می‌شود. اما حقیقتا ما نسبت به تیم های بالانشین جدول خرج زیادی نکرده ایم و این دور از انصاف است درحالی که برخی از تیم ها بیشتر از ما پول خرج کردند. ما تنها سه سال است در لیگ برتر حضور داریم و از اینکه با تیم های بزرگ ایران مقایسه می‌شویم خوشحال هستیم.

 

مدافع گل گهر با اشاره به همکاری دوباره با امیر قلعه‌نویی می‌گوید: کار کردن در کنار امیر قلعه نویی  که پر افتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر است خودش یک افتخار است و خشوحال هستم که ایشان یک فصل دیگر در گل گهر حضور دارند و ما می‌توانیم با این مربی کار کنیم. گل گهر باید منتظر روزهای خوبی با امیر قلعه نویی باشد. جو خوبی در تیم و بین همه حاکم است و ما مثل یک خانواده در کنار هم هستیم. همه متحد شده ایم تا اول مردم سرجان را خوشحال کنیم و به هواداران قول می‌دهم در فصل پیش رو گل گهر جایگاه خوب و شایسته ای را کسب کند.

دیدگاه‌ها