کد خبر : 1782478 | 06 مهر 1400 ساعت 15:04 | 11.8K بازدید | 1 دیدگاه

برنامه تیم ملی برای سفر به امارات مشخص شد

کاروان تیم ملی فوتبال ایران در تاریخ 11 مهر راهی دبی می شود تا خود را برای بازی با امارات آماده کند.

برنامه تیم ملی برای سفر به امارات مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران که با کسب 6 امتیاز از 2 بازی گذشته خود در صدر جدول رده بندی مرحله مقدماتی جام جهانی قرار دارد، خود را برای دو دیدار حساس برابر امارات و کره جنوبی آماده می کند. مسابقاتی که کسب امتیازات لازم در آنها، می تواند باعث شود که ملی پوشان گام بزرگی را در راه صعود به جام جهانی بردارند.

 

در همین رابطه، محمودرضا رضایی مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال درخصوص برنامه سفر تیم ملی به امارات و بازگشت به تهران گفت: بازیکنان تیم ملی فوتبال دهم مهرماه در مرکز ملی فوتبال جمع می شوند و طبق پروتکل های بهداشتی تست PCR از آنها گرفته می شود. سپس ساعت 14 روز یکشنبه 11 مهرماه با پرواز اختصاصی زاگرس  عازم دوبی می شویم.

او درباره زمان اضافه شدن بازیکنان حاضر در خارج از کشور و بازگشت به تهران گفت: 12 مهرماه لژیونرها از سایر کشورها  به تیم ملی در امارات ملحق می شوند و ترکیب تیم کامل می شود تا انشالله بازی شایسته ای در برابر امارات انجام دهیم،  بلافاصله صبح روز بعد از بازی به تهران برمی گردیم تا برای بازی مقابل کره جنوبی که 20 مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود آماده شویم.

 

مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال درباره میزبانی از کره جنوبی نیز گفت: برای میزبانی مقابل تیم ملی فوتبال کره جنوبی از مدت ها پیش ستاد هماهنگی و برنامه ریزی جام جهانی 2022 قطر در حال فعالیت است تا یک میزبانی شایسته دیگر نیز برابر کره جنوبی داشته باشیم. به هر جهت حضور در جام جهانی یک اتفاق بسیار بزرگ است و امیدواریم با تدابیری که اندیشیده شده و با رشادت و توان بازیکنان تیم ملی فوتبال و کادر فنی بتوانیم نتایج قابل قبولی بگیریم و قدم محکمی را در این مرحله برداریم.

دیدگاه‌ها