کد خبر : 1782479 | 06 مهر 1400 ساعت 14:58 | 10.4K بازدید | 11 دیدگاه

ما تیم جاه طلبی هستیم

آرائوخو: بارسلونا همه جام‌ها را می‌خواهد

مدافع جوان بارسلونا خوشبین است که بارسلونا فصل جاری برای همه جام ها یک مدعی جدی باشد.

آرائوخو: بارسلونا همه جام‌ها را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که پس از سه بازی ناکامی در کسب پیروزی بالاخره یکشنبه توانست بر لوانته پیروز شود، با روحیه به لیسبون خواهد رفت تا برابر بنفیکا در دومین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان قرار بگیرد. بارسا بازی اول خود را به بایرن باخته و فردا شب محکوم به پیروزی است.

 

 

1648484

 

 

رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه ای بارسلونا در نشست خبری این بازی گفت:« بازی مهم و برابر یک تیم بزرگ است ولی ما پیروزی می خواهیم. باید برای سه امتیاز به زمین برویم و پس از پیروزی خوب بر لوانته، شرایط مطلوبی داریم. باید به همین روند ادامه داد.»

 

آنسو فاتی:« قبل از اینکه به زمین بیاید به او گفتم که نگران نباشد و با همان اعتماد به نفس سابق به میدان بیاید. به او گفتم کاری که می داند را انجام بدهد و او هم بازیکن بزرگی است. شخصیت بالای آنسو کمک می کند تا به یک ستاره بزرگ تبدیل شود. خیلی خوشحالم که پس از ماه ها با گلزنی برگشت.»

 

 

1647900

 

 

برای همه جام ها:« بارسلونا تیمی است که برای همه جام ها می جنگد. ما جاه طلبیم و همیشه اهدافی بزرگ داریم. باری به هر جهت به زمین نمی رویم. ما با نیت پیروزی برابر حریفان قرار می گیریم و می خواهیم برای موفقیت نهایت انرژی مان را بگذاریم.»

 

لیدر در خط دفاع:« نمی دانم فردا در ترکیب هستم یا نه ولی شرایطم در ابتدای فصل خوب است. مصدومیتم را فراموش کرده ام و آماده ام. خیلی سخت تمرین کرده ام و می دانم بودن در بارسا چه ارزشی دارد. مدافعان خوبی داریم و به همه بازی می رسد. هنوز در ابتدای راهیم و مهیای این هستم که هر زمان بازی برسد، برای بارسا مفید کار کنم.»

 

دیدگاه‌ها