کد خبر : 1782481 | 06 مهر 1400 ساعت 15:21 | 8K بازدید | 2 دیدگاه

نظری: ذهنیت کمالوند متناسب با بودجه ماست

نظری مدیرعامل نفت مسجد سلیمان می‌گوید قصد نداشته پیش از شروع لیگ سه مربی عوض کند ولی مربیان چنین شرایطی را درست کرده‌اند.

نظری: ذهنیت کمالوند متناسب با بودجه ماست

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل نفت مسجدسلیمان در خصوص جذب فراز کمالوند گفت: ما به دنبال مربی‌ای بودیم که بتواند با شرایط ما کار کند چون شهرستان‌ها شرایط خاص خودشان را دارند و آقای کمالوند هم با توجه به تجاربی که دارد و در استان‌های مختلف بوده و همه جا چرخیده و تجارب خیلی خوبی دارد که می‌تواند با همه تیم‌های بزرگ و یا کم سابقه کار کند و کارش را به خوبی مدیریت کند. ایشان کارش را در دو، سه روز اخیر شروع کرده است.

 

مدیرعامل نفت مسجد سلیمان ادامه داد: هفت، هشت نفر با نظر آقای پورموسوی گرفتیم و بلافاصله بعد از اینکه برنامه تغییر کرد ما جذب را متوقف کردیم و بعد از آن با نظر آقای کمالوند بازیکنان خیلی خوبی که متناسب وضع بودجه ما باشند و بتوانند کمک کنند را جذب خواهیم کرد. چند نفر دیگر هم در لیست هستند که انشاالله تیم تکمیل می‌شود.

نظری ادامه داد: ما از فردایمان هم چیزی نمی‌دانیم اما تمام سعی‌مان این است که دیگر مربی عوض نکنیم اما مربی‌ها ما را عوض می‌کنند و شرایطی را درست کردند که قبل از فصل سه مربی عوض کردیم! برنامه این است تا پایان فصل آقای کمالوند تیم را هدایت کند و در خدمت‌شان باشیم.

 

او در پایان گفت: ما قبلا باشگاه‌مان مشکلات مالی بیشتری داشت ولی سال به سال این مشکلات را با کمک نماینده مجلس استان حل می‌کنیم. ما قبل از اینکه امسال سراغ تیم برویم تا یک مقداری بودجه‌مان را مشخص کردیم و به یک نقطه اطمینان رسیدیم و بعد کارهای اجرایی کردیم. الان به نسبت باشگاه‌های دیگر که حتی نمی‌توانند یک اردو برگزار کنند وضع بهتری داریم ولی اختلاف ما با تیم‌های بالای جدولی همچنان زیاد است. ما افرادی متناسب با باشگاه خودمان جذب کردیم و امیدواریم تا پایان فصل بدون مشکل کار را پیش ببریم.

دیدگاه‌ها