کد خبر : 1782486 | 06 مهر 1400 ساعت 15:47 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرناندز: هنوز تیم‌ ملی هندبال بسته نشده است

سرمربی تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران گفت: فرصتی برای بازیکنان تیم ملی امید فراهم شده تا با نشان دادن پتانسیل و توانایی خود در تیم ملی الف حاضر شوند.

فرناندز: هنوز تیم‌ ملی هندبال بسته نشده است

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال مردان ایران امروز (سه‌شنبه) از اردوی تیم ملی هندبال امید دیدار کرد و خطاب به بازیکنان اظهار کرد: در حال حاضر ۴۰ تا ۴۵ بازیکن در اردوهای تیم ملی «الف» و «ب» حضور دارند که تمام این بازیکنان در سطح بالای هرم هندبال ایران قرار دارند. 

 

فرناندز افزود: فرصتی برای بازیکنان تیم ملی «ب» فراهم شده که با نشان دادن پتانسیل و توانایی خود در تیم «الف» حضور داشته باشند. چون هنوز تیم «الف» بسته نشده و درهای تیم به روی همه بازیکنان باز است. 

 

سرمربی تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران ادامه داد: بازیکنان باید زیرنظر مربیان خود کار خود را به نحوی ادامه بدهند که همیشه در اوج آمادگی باشند و بتوانند خود را به مربیان ثابت کنند. 

 

حمیدرضا عزتی، دبیر فدراسیون هندبال نیز در این دیدار گفت: تیم ملی هندبال بزرگسالان «الف» و «ب» مکمل یکدیگرند و هر کسی پتانسیل لازم را داشته باشد و در تمرینات خوب ظاهر شود، به تیم ملی «الف» دعوت می شود و برعکس این موضوع نیز صادق است. 

 

وی با بیان اینکه لباس مقدس تیم ملی هندبال باید برای تک تک بازیکنان بسیار مهم باشد، بیان کرد: تیم ملی «ب» پشتوانه تیم ملی «الف» است و نگاه فدراسیون به هر دو تیم ملی یکسان است. تیم ملی «الف» و «ب» فردا و جمعه دو بازی تداکاتی برگزار می کنند و قطعا اگر بازیکنان در بازی فردا و جمعه توانایی خود را نشان دهند، از دید مانوئل مونتایا فرناندز دور نمی ماند.

 

دیدگاه‌ها