کد خبر : 1782489 | 06 مهر 1400 ساعت 15:54 | 8.7K بازدید | 2 دیدگاه

سقوط عالمیان وصعود جوان آینده دار در رنکینگ جهانی

نفر اول تنیس روی میز کشورمان در رنکینگ جهانی یک پله سقوط داشت.

سقوط عالمیان وصعود جوان آینده دار در رنکینگ جهانی

به گزارش "ورزش سه" از فارس، فدراسیون جهانی تنیس روی میز ( ITTF ) رده بندی بازیکنان جهان را منتشر کرد که بر این اساس در رده بزرگسالان بیشتر صعود را ندا شهسواری باتجربه ترین ملی پوشان کشورمان در بخش بانوان داشت. شهسواری با صعود به جمع ۳۲ بازیکن رقابت های دوحه قطر موفق شد با ۹ پله صعود در رنکینگ جهان در مکان ۲۱۳ قرار گیرد. دیگر ملی پوشان بانوان کشورمان به ترتیب مهشید اشتری با یک پله صعود رتبه ۳۳۲ و شیما صفایی با پله ۴ صعود در مکان ۵۴۱ ایستادند. ملیکا کرمی و مریم فرعی نیز با ورود به رنکینگ جهان در رتبه های ۱۱۰۷ و ۱۱۳۹ قرار گرفتند.

 

در بخش مردان نوشاد عالمیان نفر اول ایران در رنکینگ جهانی با یک پله سقوط در مکان ۷۴ ایستاد، نیما عالمیان بدون تغییر در رتبه ۱۲۵ و امیر حسین هدایی با ۲ پله صعود در رنکینگ جهان مکان ۱۶۴ را به خود اختصاص داد. امین احمدیان و محمدعلی روئین تن دیگر ملی پوشان کشورمان در رده های ۲۰۱ و ۱۵۸۰ قرار دارند.

 

 نوید شمس بازیکن جوان کشورمان پس از کسب نایب قهرمانی رقابت های پرتغال ، با ۶۳ پله صعود در رده زیر ۱۹ سال به رتبه ۱۶ بازیکنان جهان دست یافت. شمس در رده زیر ۱۷ نیز موفق به ۱۶ پله ای و در رده هفتم بازیکنان زیر ۱۷ سال ها قرار گرفت.
در رده سنی زیر ۱۹ سال ، سید محمد موسوی با ۵ پله سقوط در رتبه ۸۷ ، میلاد عابدینیان با یک پله سقوط در مکان ۱۹۷ و آریا امیری نیز با رتبه سقوط در جایگاه ۲۲۶ قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها