کد خبر : 1782492 | 06 مهر 1400 ساعت 16:04 | 35.9K بازدید | 9 دیدگاه

لوکاس اوکامپوس:

لیونل مسی همانی است که شما هم می‌بینید

لوکاس اوکامپوس، وینگر آرژانتینی سویا مدعی شد لیونل مسی انسانی متواضع و ساده است.

لیونل مسی همانی است که شما هم می‌بینید

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی سال های فوق العاده ای را در ترکیب بارسلونا سپری کرده و در این باشگاه عناوین فردی و تیمی فراوانی را کسب کرد. اما طلسم ناکامی های او در تیم ملی آرژانتین نیز بالاخره شکست و این بازیکن در تابستان امسال موفق به فتح رقابت های کوپا آمه ریکا در لباس آلبی سلسته شد. لوکاس اوکامپوس که در رده ملی با مسی همبازی است، به تمجید از شخصیت این بازیکن پرداخته و مدعی شد او با آنچه می بینید تفاوتی ندارد.

 

1648498

 

لوکاس اوکامپوس گفت: "لیونل مسی یک انسان معمولی است. او دقیقا همانطوری است که جلوی دوربین های تلویزیونی و داخل زمین می بینید. رفتار مسی جوری است که باعث می شود احساس کنید او نیز تنها یکی از بازیکنان تیم است. مسی علیرغم تبدیل شدن به بهترین بازیکنان تمام ادوار، فردی آرام، متواضع و ساده است.

 

جدایی غافلگیر کننده لیونل مسی از بارسلونا؟ حقیقت این است که درک این موضوع که او دیگر در بارسلونا حضور ندارد و نمی توانید مقابل او بازی کنید برای همه دشوار است. من فکر می کنم وقتی با بهترین بازینان دنیا بازی می کنید، خود شما نیز تلاش می کنید بهترین عملکرد خود را در مقابل آنها در میدان ارائه دهید و نبودن لیونل مسی در ترکیب بارسلونا و لالیگا مایه شرمساری است."

دیدگاه‌ها