کد خبر : 1782496 | 06 مهر 1400 ساعت 16:13 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

رسمی؛ کاناوارو از گوانگژو اورگرانده جدا شد

فابیو کاناوارو، سرمربی جوان و ایتالیایی از امروز دیگر سمتی در باشگاه گوانگژو اورگرانده نخواهد داشت.

رسمی؛ کاناوارو از گوانگژو اورگرانده جدا شد

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی و قوانین جدید در سوپرلیگ چین یکی یکی باعث جدایی ستاره هایی شده بود که در سال های اخیر حضور در این کشور و درآمدزایی را به فعالیت در بالاترین سطح فوتبال ترجیح داده بودند. امروز باشگاه چینی گوانگژو اورگرانده اعلام کرد با توجه به مشکلات اقتصادی مالکیت باشگاه، آینده این تیم در هاله ای از ابهام قرار دارد و فابیو کاناوارو، سرمربی ایتالیایی نیز گوانگژو را ترک خواهد کرد. ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و برنده توپ طلای جهان در سال 2017، بعد از چهار سال فعالیت در گوانگژو اورگرانده از این تیم جدا خواهد شد.

 

1550592

 

در توئیتر باشگاه گوانگژو اورگرانده آمده است: "پس از مذاکراتی دوستانه و رضایت متقابل طرفین، باشگاه گوانگژو اورگرانده تصمیم گرفت قرارداد فابیو کاناوارو را فسخ کند. ما بابت تلاش های بی شمار او و سهم مثبت کاناوارو در پیشرفت باشگاه واقعا از او سپاسگزاریم و برای فابیو در باقی دوران حرفه ای مربیگری اش آرزوی بهترین ها را داریم. "

 

فابیو کاناوارو در شرایطی که در سال 2017 دوباره هدایت این باشگاه را به عهده گرفت که در فصل 2014-2015 نیز در این تیم مربیگری کرده بود. اما ناکامی در کسب عنوان قهرمانی در سوپرلیگ چین و همچنین مشکلات مالی عدیده گوانگژو اورگرانده در نهایت باعث شد طرفین برای فسخ قرارداد با یکدیگر به توافق برسند.

دیدگاه‌ها