کد خبر : 1782500 | 06 مهر 1400 ساعت 16:29 | 65.3K بازدید | 32 دیدگاه

کمال و شجاعی به الهلال نمی‌رسند؛

یحیی: از نویدکیا و سپاهان تشکر می‌کنم

گل‌محمدی می‌گوید که برنامه فیفادی کار پرسپولیس را بسیار سخت کرده است‌

یحیی: از نویدکیا و سپاهان تشکر می‌کنم

 

 

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در ابتدای تمرین امروز تیم پرسپولیس و در حالی که خبرنگاران در حال ورود به ورزشگاه شهید کاظمی بودند، در اتاق شخصی اش و از روی مانیتور آنالیزهایی را تماشا می‌کرد.

 

اما او دقایقی بعد تصمیم گرفت که در گفتگویی با خبرنگاران شرکت کند به سوالات آنها پاسخ بدهد.

این گفتگو را در ادامه می‌خوانید:

 

* بازیکنان روز به روز پیشرفت می‌کنند
بازیکنان وضعیت خوبی در تمرین دارند و با انگیزه روز به روز پیشرفت می‌کنند و از لحاظ تمرینی فکر می‌کنم شرایط بدنی خوبی دارند و فقط نیاز به بازی تدارکاتی بیشتر داریم. باتوجه به اینکه لیگ هنوز شروع نشده، مشکلی که داریم نبود در شرایط مسابقه است. هم تیم تاجیکستان و هم الهلال عربستان از دل مسابقات آمدند اما متاسفانه ما باید باری دوستانه و تدارکاتی به استقبال این بازی برویم. یک بازی با پیکان انجام دادیم و جمعه با شهرداری آستارا بازی میکنیم و شانزدهم هم با سپاهان. برنامه ریزی ما طوری بود که بازی تدارکاتی و تمرین و استراحت ما، بازیکنان را به آمادگی برسانند.

 

* نیاز به تمرین تاکتیکی داریم
متاسفانه مشکل فیفادی را داریم و کار ما را سخت می‌کند. باتوجه به اینکه ۴ روز بعد از بازی کره بازی داریم، بازیکنان ما باید ریکاوری شوند و خودمان هم احتیاج داریم تمرینات تاکتیکی کنیم تا بازیکنان به هماهنگی بیشتری برسند. این مشکلات متاسفانه هست و باید سعی کنیم این مشکلات را به حداقل برسانیم و با آمادگی کامل وارد مسابقه شوند.

 

* کمال به الهلال هم نمی‌رسد
علی شجاعی قطعا به بازی الهلال نمی‌رسد و کمال کامیابی‌نیا هم بعید است که به الهلال برسد. مهدی مهدیخانی هم دستش شکسته و چند ماهی کار دارد.

 

* این محک خوبی برای ما خواهد بود
جور کردن بازی دوستانه راحت نیست و اینطور نیست که با هرکسی دلمان خواست بازی کنیم. باید شرایط تیمهای دیگر را هم بسنجیم. شرایطی که سپاهان داشت، شرایطی بود که می‌توانستند در آن تایم با ما بازی کنند. فکر کنم بازی خوبی از آب در بیاید، در هر صورت ملی پوشان ما نیستند اما فکر کنم کمک خوبی کند به هر دو تیم که به آمادگی برسد. جا دارد از سپاهان تشکر کنیم، یک سری معذورات بود که می‌توانستند این بازی را خیلی راحت انجام ندهند. از نویدکیا و سپاهان تشکر میکنم بابت این بازی و کمک خوبی برای ما خواهد بود. این محکم خوبی برای بازیکنان است و آنها هم به آمادگی خواهند رسید.

 

* اولویت ما پرسپولیس است
متاسفانه مشکلات وجود دارند. خیلی وقت است که مشکلات وجود دارند اما ما سعی کردیم کار خودمان را کنیم و تمرکز و اولویتمان پرسپولیس و تمرینات باشد. ما این را در اولویتمان قرار دادیم و کار کردیم و سعی داشتیم تمرکزمان روی کارمان باشد اما متاسفانه بحثهای مدیریتی و نبود کارگزار و اسپانسر گریبان تیم را گرفته. از طرف دیگر پنجره بسته و نبود منابع برای باز کردن پنجره که بادی به تیم بیاید! دیگر مشکلات ما را تشکیل داده‌اند. آقای صدری تنها هستند و ما باید سعی کنیم به ایشان کمک کنیم. قول دادند تا فردا بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود و فرجی باشد که بازیکنان با روحیه بالا وارد زمین شود.

 

 

1648508

 

* مشکلات پرسپولیس بسیار زیاد است
نمیدانم نقش هیئت مدیره چیست. آنها هم اندازه خودشان کمک می‌کنند و امیدوارم که تصمیماتی که گرفته می‌شود در آینده برای باشگاه، تصمیماتی باشد که به تیم کمک کند. هرکسی به باشگاه می‌آید باید بتواند مشکلات را حل کند. مشکلات زیاد هستند اما قابل حل‌اند. به شرطی که با برنامه ریزی خوب و حضور افراد اصلح این مشکلات را حل کنند.

 

* ما سرمان در کار خودمان است
در حیطه و اختیارات من نیست که درباره گزینه‌های هیئت مدیره صحبت کنم. اجازه بدهید که تمرکز من روی تیم و بازیکنان باشد. بالاخره تمام مسئولان شرایط و مشکلات را می‌دانند. با انتخاب خوب می‌توانند خیلی به پرسپولیس کمک کنند. ما سرمان در کار خودمان است و تمرکزمان روی تمرینات و بچه هاست تا اینکه فکرمان را به بخش مدیریت معطوف کنیم.

 

 

* بازیکنان ما عاشقانه پرسپولیس را دوست دارند
باتوجه به پنجره بسته نقل و انتقالات برای ما تمام شده است. بازیکنان جدید هم احتیاج به زمان و فضای بیشتر دارند تا توانایی خود را نشان بدهند. هر بازیکنی که آمده با جان و دل و میل و خواسته اش آمده پرسپولیس. عاشق این تیم بوده و می‌توانسته قراردادهای بهتر ببندد. اما بدون ریالی پیش پرداخت آمدند. بازیکنان قدیمی هم عاشقانه پرسپولیس را دوست دارند و به خاطر عشق به پرسپولیس از پیشنهادات گذشتند.

 

 

* فکر نکنید که الهلال تیم ضعیفی است
متاسفانه جوی راه افتاده که می‌گویند ما با تیمی ضعیف بازی داریم. اینطور ذهن‌ها را پر کردند اما این تیم بازیکنان سطح بالا و ۹ بازیکن تیم ملی دارند. دست گذاشتند روی چند مصدومی که خواهند رسید. قرار است در استادیوم شخصی خود بازی کنند و باید با حضور هواداران بازی کنیم. با یک تیم واقعی و قهرمان دو دوره آسیا بازی داریم. بازیکنانشان بسیار خوب هستند و از لحاظ تیمی پرمهره و یکدست‌اند. جا انداختند که تیم ضعیفی است اما اینطور نیست و باید برویم بجنگیم. بازیکنان ما باید مثل گذشته از غیرتشان استفاده کنند و با دوندگی زیاد تلاش کنیم و دست پر برگردیم. انگیزه زیادی داریم اما هیچکس فکر نکند که ما بازی ساده‌ای داریم. جو خیلی بدی راه افتاده. ما بازی آنها را نگاه میکنیم و نمایش متفاوتی دارند و چیزهای زیادی از آنها دیدیم. کار سختی است اما تلاش میکنیم نمایش متفاوتی را نشان دهیم و باوجود مشکلات پرسپولیس، این اتفاقات را فراموش کنیم.

 

* با تمام توان برای هواداران می‌جنگیم
کار واقعا سخت است و جدال نابرابر بین تیمهای ما و تیم‌هایی است که بازیکنان خارجی و امتیازات فوق العاده دارند. ما حتی گاهی برای زمین تمرین هم دچار مشکل می‌شویم. مشکلاتی هست که اگر درباره اش صحبت کنم شأن باشگاه پایین می‌آید. یک قول به هواداران می‌دهم که با تمام توان برایشان می‌جنگیم.این کاری است که ما بلدیم؛ اینکه با تمام وجود بازی کنیم و تمام توان را بگذاریم در زمین و بیاییم. انشالله خدا هم کمک می‌کند با دعای خیر هواداران بازی کنیم.

 

 

1648076

 

 

* ای کاش سوپرجام برگزار می‌شد
سوپرجام اگر برگزار می‌شد می‌توانست به ما کمک کند اما تایم برگزاری هم شاید تایم خوبی نبود هم برای تیم ملی و هم اینکه وقتی برگزار می‌شد ما در تایم خوبی نبودیم. اگر برگزار می‌شد، ما بازیکنان را آماده می‌کردیم اما اینکه الان بخواهیم به آن فکر کنیم، شاید زیاد جالب نبود.

 

 

* کمک به تیم ملی افتخار ماست
همیشه اولویت همه باشگاه‌ها بحث تیم ملی بوده و همیشه در بدترین شرایط هم به تیم ملی بزرگسالان و امید کمک کردیم. این منتی ندارد و باعث افتخار ماست که مربیان و بازیکنان ما به تیم ملی کمک کنند. اما تعامل فدراسیون و باشگاه و تیم ملی می‌تواند به همه طرف‌ها کمک کند. ما دنبال این تعامل هستیم و اینکه مربیان و آنالیزورها و بازیکنام ما با تمام توان برای تیم ملی زحمت کشیدند، امیدوارم فدراسیون هم بدون اینکه منتی باشد، به ما کمک کنند.

دیدگاه‌ها