کد خبر : 1782503 | 06 مهر 1400 ساعت 16:52 | 17.8K بازدید | 7 دیدگاه

ببرای پیروز شدن اینجا هستم؛

سولسشر: رونالدو کلید پیروز شدن است

اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد مدعی شد کریستیانو رونالدو در هر مسابقه به دنبال گلزنی است.

سولسشر: رونالدو کلید پیروز شدن است

به گزارش "ورزش سه"، با شکست در اولین دیدار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل یانگ بویز، حالا دیدار فردا شب مقابل ویارئال برای منچستریونایتد حساس تر از قبل شده است. اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان شیاطین سرخ در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و مدعی شد تمرکز او ابتدا روی اهداف کوتاه مدت بوده و او در حال حاضر تنها یه کسب پیروزی در دیدار بعدی تیمش فکر می کند.

 

دیدار مقابل ویارئال: "ما در فصول اخیر چند با مقابل ویارئال بازی کرده ایم و انتظار داریم آنچه در این مدت آموخته ایم در میدان هم پیاده شود. ما پنج بار با یکدیگر بازی کرده ایم و هر بار ویارئال تیمی سازماندهی شده و از نظر فنی بسیار خوب بوده است. آنها می توانند از عقب بازی سازی کنند و پرس کردن برابر ویارئال سخت است، اما من فکر می کنم از این حیث در فینال لیگ اروپا مقابل این تیم خوب عمل کردیم. ایجاد موقعیت در مقابل ویارئال دشوار است و ما باید در این رابطه بهترعمل کنیم."

 

1648510

 

شکست مقابل یانگ بویز در هفته اول: "در مرحله گروهی قرار داریم و در این مرحله فقط شش بازی وجود دارد، پس برای صعود به 10 یا شاید 12 امتیاز نیاز دارید. ما در اولین دیدار موقعیت کسب سه امتیاز را از دست دادیم. اگر پس از دو بازی اول صفر یا یک امتیاز داشته باشید، احتمالا باید در چهار بازی بعدی خود پیروز شوید. غلبه بر ویارئال ضروری و حیاتی نیست، اما یک بازی مهم در پیش داریم.

 

تمرکز من همیشه برنده شدن در بازی بعدی و رسیدن به اهداف کوتاه مدت است و البته در بلند مدت در مورد ترکیب تیم نیز فکر می کنم. در حال حاضر تمام افکار من معطوف به کسب پیروزی در این بازی و بازگشت به مسیر اصلی است. وجود فشار روی یک تیم می تواند امتیاز هم محسوب شود. ما به دنبال کسب نتیجه هستیم و من اینجا حضور دارم تا پیروز شوم.

 

1636368

 

سپس ما از صبح پنجشنبه دوباره روی رقابت های لیگ تمرکز می کنیم. ما دوست داشتیم در صدر باشیم، اما هنوز در رتبه های بالای جدول هستیم. با این تیم و کادر فنی می توانیم پیشرفت کنیم و در آینده ثبات هم خواهیم داشت."

 

حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی: "البته که حضور رونالدو کلید کسب پیروزی است و تقریبا همیشه اگر او در ترکیب اصلی باشد یک گل برای شما تضمین شده است. رونالدو رکورددار بوده و همچنان در گلزنی موفق ظاهر می شود. 13 گل در 14 یا 15 گل مقابل ویارئال به این معنی است که رونالدو از بازی مقابل این تیم لذت می برد. او  رائول آلبیول، پاکو تورس و مدافعان بزرگ این تیم را می شناسد و مصمم است هر بار که در زمین است دروازه حریف را باز کند."

دیدگاه‌ها