کد خبر : 1782506 | 06 مهر 1400 ساعت 17:18 | 42.8K بازدید | 49 دیدگاه

جورجینیو:

نامزد واقعی دریافت جایزه توپ طلا هستم

جورجینیو، ستاره ایتالیایی چلسی کسب جایزه توپ طلا در سال 2021 را غیرممکن نمی داند.

نامزد واقعی دریافت جایزه توپ طلا هستم

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو در حال سپری کردن سالی فوق العاده بوده و احتمالا در بین نامزدهای دریافت توپ طلا جای خواهد داشت. او با لباس چلسی فاتح لیگ قهرمانان شده و در ادامه در ترکیب ایتالیا در رقابت های یورو 2020 نیز به عنوان قهرمانی دست یافت. جورجینیو در مصاحبه ای مدعی شد دریافت توپ طلا اتفاقی فوق العاده است، اما او در حال حاضر تنها روی کسب پیروزی در بازی های باقی مانده در سال جاری تمرکز کرده است.

 

جورجینیو گفت: "هنوز چندین جام تا پایان سال باقی مانده که باید برای آنها مبارزه کنم، عناوینی مانند لیگ ملت های اروپا با ایتالیا و جام باشگاه های جهان در لباس چلسی. سال فوق العاده ای بود و من از این مقطع لذت می برم. در حال حاضر به عنوان یک نامزد واقعی و اصلی توپ طلا در نظر گرفته شده ام. اما این یک فرضیه است و اگر چنین اتفاقی رخ بدهد که فوق العاده خواهد بود.

 

1648514

 

اگر فاتح توپ طلا شود به تمام محاسنی که این جایزه بزرگ برای شما به ارمغان می آورد، فکر خواهم کرد. اما حالا من می خواهم تمرکز خود را برای بازی کردن و تلاش برای  کسب پیروزی با لباس چلسی و ایتالیا حفظ کنم.

 

دیدار با یوونتوس در لیگ قهرمانان؟ آنها تیم بزرگی هستند که سابقه درخشانی در این رقابت ها دارند. یوونتوس باشگاهی قدرتمند است و باید با نهایت احترام و با تمرکز کامل با این تیم روبرو شویم."

دیدگاه‌ها