کد خبر : 1782512 | 06 مهر 1400 ساعت 18:09 | 12.2K بازدید | 2 دیدگاه

انگولو کانته به کرونا مبتلا شد

انگولو کانته، ستاره فرانسوی خط میانی باشگاه چلسی دچار بیماری کرونا شد و مدتی از ترکیب این تیم دور خواهد بود.

انگولو کانته به کرونا مبتلا شد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فردا شب در دیداری دشوار و در شهر تورین مهمان یوونتوس خواهد بود و چند بازیکن مهم این تیم در این دیدار غایب هستند. توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی امروز اعلام کرد انگولو کانته، هافبک جنگنده و ریزنقش این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده و برای مدتی قادر به حضور در ترکیب آبی های لندن نخواهد بود. این در حالیست که موضووع تزریق واکسن کرونا در هفته های اخیر بین بازیکنان افزایش یافته و برخی هنوز تمایلی به انجام این کار نشان نداده اند.

 

1645996

 

توماس توخل در نشست خبری پیش از دیدار مقابل یوونتوس در این رابطه گفت: "کریستین پولیسیچ، ریس جیمز و میسون مونت مصدوم هستند و تست کرونای انگولو کانته نیز مثبت است، بنابراین رعایت پروتکل دولت زمان می برد و کانته مدتی از ترکیب دور خواهد بود. او امروز در تمرینات چلسی نیز حضور نداشت."

 

هفته گذشته اسکای اسپورت مدعی شد تلاش فراوانی برای افزایش تعداد بازیکنان واکسینه شده در باشگاه های لیگ برتر در حال انجام بوده و این نگرانی برای برخی دولت ها از جمله انگلیس هنوز رفع نشده است. جالب اینجاست توماس توخل در نشست خبری امروز خود مدعی شد خودش واکسن کرونا را تزریق کرده، اما برخی تمایلی به انجام این کار نشان نداده اند و او نیز از صلاحیت لازم برای اظهارنظر در این رابطه برخوردار نیست.

دیدگاه‌ها