کد خبر : 1782516 | 06 مهر 1400 ساعت 18:47 | 9.8K بازدید | 8 دیدگاه

واران: رئال مادرید و یونایتد تا حدی شبیه هم هستند

رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد اطمینان دارد این تیم در آینده پیشرفت خواهد کرد.

واران: رئال مادرید و یونایتد تا حدی شبیه هم هستند

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد علیرغم جذب ستاره های بزرگی مانند کریستیانو رونالدو، رافائل واران و جیدون سانچو در پنجره تابستانی، هنوز در فصل جدید نتایج خوبی کسب نکرده است. در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ویارئال، رافائل واران با امیدواری نسبت به آینده صحبت کرده و مدعی شد یونایتد با این پتانسیل روند رو به رشدی را طی می کند.

 

رافائل واران گفت: "آنچه در این مدت دیده ام این بود که کیفیت و پتانسیل بالایی در یونایتد وجود دارد و من از این موضوع مطمئن هستم. ما واقعا سخت تلاش کرده و ما در تمرین بسیار خوب کار می کنیم. من فکر می کنم ما همیشه در حال پیشرفت هستیم.

 

1648524

 

من تصور می کنم از ابتدای فصل در حال طی کردن یک سیر مثبت و صعودی هستیم. هر چیزی در جای مناسب خودش قرار دارد، فقط روی جزئیات کوچک تمرکز کرده، باور داشته باشید و از ذهنیت مثبتی برخوردار باشید.

 

من فکر می کنم هم بازیکنان بااستعداد و هم باتجربه ای در رختکن یونایتد حضور دارند و فقط باید باور داشته باشیم که می توانیم به موفقیت دست یابیم. من فکر می کنم این یک مسئله بسیار مهم است، زیرا ما باید به خودمان ایمان داشته، متقاعد شویم که می توانیم به موفقیت دست یابیم.

 

تقاوت یونایتد با رئال مادرید؟ مقایسه همیشه دشوار است، زیرا باشگاه های بزرگ همیشه خواهان بازیکنان باکیفیت فراوانی بوده و البته انتظارات زیادی از بازیکنان دارند. من معتقدم باورها، خواسته ها و انتظارات تقریبا مشابه است و باشگاه های بزرگ همیشه تا حدی شبیه هم هستند. می دانید که شرایط پس از شکست یا تساوی که چگونه است و اوضاع هنگام رخ دادن این نتایج بد می شود."

دیدگاه‌ها