کد خبر : 1782524 | 06 مهر 1400 ساعت 19:28 | 26.4K بازدید | 5 دیدگاه

دعوت زلاتان ۴۰ ساله به اردوی تیم ملی سوئد (عکس)

زلاتان ابراهیموویچ برای دیدارهای پیش رو در مقدماتی جام جهانی به اردوی تیم ملی سوئد دعوت شد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سال‌ها دوری از رقابت های ملی، زلاتان ابراهیموویچ پیش از یورو به تیم ملی سوئد دعوت شد تا در این مسابقات مهم کشورش را همراهی کند؛ با این حال یک بدشانسی بزرگ به سراغ این بازیکن آمد و او به دلیل مصدومیت در یکی از بازی های میلان نتوانست تیم ملی سوئد را در یورو همراهی کند.

 

 

1648531

 

 

اما لیست تیم ملی سوئد برای دو بازی پیش رو در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر لحظاتی پیش منتشر شد و مطابق انتظار نام زلاتان ابراهیموویچ نیز در آن مشاهده می شود. جایی که سوئد باید در دو بازی مهم که در تاریخ های 9 و 12 اکتبر برگزار می شود به مصاف کوزوو و یونان برود و زلاتان که در 4 اکتبر 40 ساله خواهد شد نیز تیم ملی کشورش را همراهی خواهد کرد.

 

البته زلاتان در این فصل تنها یک بازی به عنوان یار تعویضی برای میلان به میدان رفته و به دلیل مصدومیت در بهترین فرم خود به سر نمی برد. یان اندرسون، سرمربی تیم ملی سوئد، درباره دعوت از زلاتان ابراهیموویچ گفت: "تصمیم گرفتم زلاتان را دعوت کنم چرا که فکر می کنم او می تواند در این پروژه مشارکت داشته باشد. او در حال بهبودی از مصدومیت است و روز به روز شرایط پیشرفت می کند. ما هفته آینده او را خواهیم دید."

 

 

1648532

دیدگاه‌ها