کد خبر : 1782525 | 06 مهر 1400 ساعت 19:29 | 51.2K بازدید | 6 دیدگاه

دی‌ماریا سر سازش ندارد؛

ستاره عاصی PSG؛ درگیری با صغیر و کبیر!

به نظر می رسد آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن معمولا دل خوشی از سرمربیان خود نداشته و با آنها درگیر می شود.

ستاره عاصی PSG؛ درگیری با صغیر و کبیر!

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته و در چنین مقاطعی بود که توماس توخل، سرمربی آلمانی پای سن ژرمن از این باشگاه جدا شده و در نهایت مائوریسیو پوچتینو به جای او انتخاب شد. این اتفاق در حالی رخ داد که توماس توخل در تابستان سال گذشته برای اولین بار در تاریخ موفق شد پاری سن ژرمن را به فینال لیگ قهرمانان برساند و آنها در آخرین گام و با تک گل کینگزلی کومان مغلوب بایرن مونیخ قدرتمند شده و به نایب قهرمانی رضایت دادند.

 

اما نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد این تصمیم مدیران پاری سن ژرمن و قطع همکاری با توماس توخل مورد رضایت آنخل دی ماریا، وینگر آرژانتینی این باشگاه بوده است. به نظر می رسد دی ماریا پس از اخراج از توخل در گروه واتس اپ بازیکنان از این اتفاق ابراز خوشحالی کرده و البته نسبت به عملکرد توخل انتقاد شدیدی کرده است.

 

1648533

 

گفته می شود دی ماریا از رویکرد و روش های مدیریتی توخل خسته شده و علاقمند به جدایی این سرمربی بوده است. این در حالیست که دی ماریا در دوران حضور توخل یکی از بازیکنان ثابت این تیم بود.

 

این در حالیست که آنخل دی ماریا چند روز قبل هم در مصاحبه ای به شدت به لوییس فن خال، سرمربی هلندی منچستریونایتد تاخته و با تنها یک سال بازی کردن زیر نظر این سرمربی در استادیوم اولدترافورد، رفتار و رویکرد تاتیکی او را زیر سوال برده بود.

 

همچنین یک بار و بعد از شکست پاری سن ژرمن مقابل گنگام بود که آنخل دی ماریا با اونای امری، سرمربی وقت پاری سن ژرمن نیز درگیر شد و در نهایت این ناصر الخلیفی، مالک باشگاه بود که به بحث لفظی شدید آنها پایان داد.

 

در نهایت توماس توخل، سرمربی آلمانی بعد از حدود دو ماه پس از جدایی از رفتن از پاریس، هدایت چلسی را به عهده گرفته و موفق شد با این تیم عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را نیز کسب کند. اما پاری سن ژرمن در نیمه نهایی فصل گذشته مغلوب منچسترسیتی شده و نتوانست برای دومین سال پیاپی حضور در فینال را تجربه بکند.

 

1648534

دیدگاه‌ها