کد خبر : 1782532 | 06 مهر 1400 ساعت 19:51 | 20.7K بازدید | 15 دیدگاه

ژرژ ژسوس:

بارسلونا بدون لیونل مسی هم تیم قدرتمندی است

ژرژ ژسوس، سرمربی بنفیکا، پیش از دیدار تیمش مقابل بارسلونا تاکید کرد که این تیم همچنان از قدرت بالایی برخوردار است.

بارسلونا بدون لیونل مسی هم تیم قدرتمندی است

به گزارش "ورزش سه"، بنفیکا فردا شب در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا میزبان بارسلونا خواهد بود. آن ها در حالی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که تیم پرتغالی در مسابقه اول خود با تساوی بدون گل برابر دیناموکیف متوقف شده بود و بارسا نیز در خانه کار را با سه گل به بایرن مونیخ واگذار کرد.

 

ژرژ ژسوس، سرمربی بنفیکا، پیش از دیدار برابر بارسلونا گفت: "می دانیم که بارسلونا می تواند در هر منطقه از زمین خطرناک عمل کند. ما ترجیح می دهیم ریسک کنیم چرا که دوست نداریم ایده خود را در مورد بازی تغییر دهیم. ما سعی می‌کنیم آنها را از جلو تحت فشار قرار دهیم و در سمت دیگر از این موضوع هم مطلع هستیم که بارسا از کیفیت بالایی برخوردار است."

 

 

1648541

 

 

احتمال پیروزی بر بارسلونا با توجه به شرایط این تیم در هفته‌های اخیر: "بارسا با داشتن بازیکنان سطح بالا همچنان یکی از قوی ترین تیم های اروپا و جهان است. این سوال به این دلیل مطرح می شود که آنها مسی را ندارند.  البته با مسی آنها مانند هر تیم دیگری در جهان قوی تر خواهند بود. این که مسی دیگر در آنجا نیست باعث می شود که بگوییم قدرت آنها کم است. بارسلونا در طول این فصل فقط مقابل بایرن مونیخ شکست خورده و همچنان تیمی قدرتمند محسوب می شود."

دیدگاه‌ها