کد خبر : 1782536 | 06 مهر 1400 ساعت 20:20 | 71.9K بازدید | 19 دیدگاه

ادعای عجیب؛ خرید بزرگ PSG به دنبال راه فرار!

توتو اسپورت مدعی شد که جان لوئیجی دوناروما خیلی زود به فکر جدایی از پاری‌سن‌ژرمن افتاده است.

ادعای عجیب؛ خرید بزرگ PSG به دنبال راه فرار!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد جان دوناروما با میلان در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و دو طرف برای تمدید با یکدیگر به توافق نرسیدند تا بهترین بازیکن رقابت های یورو نهایتاً از روسونری جدا شود.

 

بعد از قطعی شدن جدایی دوناروما از میلان شایعاتی پیرامون آینده او و علاقه تیم‌هایی نظیر پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس به جذب این بازیکن مطرح شد اما نهایتاً تیم فرانسوی بود که موفق شد این دروازه بان ملی پوش را به پارک دو پرنس بیاورد.

 

 

1647655

 

 

جان لوئیجی دوناروما امیدوار بود به واسطه درخشش خود در رقابت‌های یورو دروازه‌بان اول پاری سن ژرمن در رقابت‌های فصل جاری باشد اما سرمربی آرژانتینی این تیم یعنی مائوریسیو پوچتینو طی هفته های اخیر بیشتر از کیلور ناواس استفاده کرده به نظر می‌رسد این موضوع باعث ناامیدی دوناروما شده است.

 

در در همین راستا نشریه تورینی توتو اسپورت گزارشی درباره وضعیت دوناروما منتشر کرده و مدعی شده که این باشگاه و مدیر برنامه‌های او یعنی مینو رایولا به دنبال راه فراری برای این بازیکن هستند و در واقع او قصد دارد خیلی زود PSG را ترک کند؛ همچنین از یوونتوس به عنوان یکی از گزینه های پیش‌روی دوناروما نام برده شده است.

 

 

 

1647657

 

 

البته این شایعه در حالی مطرح شده که هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده و بعید به نظر نمی رسد که حتی در صورت علاقه درست بودن چنین خبری، باشگاه پاری سن ژرمن با جدایی دوناروما به این سادگی‌ها موافقت کند.

دیدگاه‌ها