کد خبر : 1782538 | 06 مهر 1400 ساعت 20:44 | 26.2K بازدید | 7 دیدگاه

منتفی شد؛ ستاره‌یونایتد جانشین ارلینگ هالند نمی‌شود

حضور آنتونی مارسیال در دورتموند برای جانشینی ارلینگ هالند دشوار به نظر می‌رسد.

منتفی شد؛ ستاره‌یونایتد جانشین ارلینگ هالند نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند عملکرد خیره کننده ای طی یکی دو فصل گذشته در ترکیب دورتموند به نمایش گذاشته که باعث شده بسیاری از غول‌های فوتبال اروپا به دنبال جذب این بازیکن باشند. در همین تابستان نیز شایعاتی پیرامون جدایی این ستاره نروژی از جمع زنبور ها شنیده شد اما نهایتاً دورتموند با این مسئله مخالفت کرد؛ با این حال شایعات حاکی از آن است که باشگاه آلمانی در تابستان آینده راهی به جز فروش هالند نخواهد داشت.

 

 

1642895

 

 

در واقع گفته می شود که باشگاه رئال مادرید محتمل ترین مقصد برای ستاره نروژی خواهد بود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، هالند در تابستان آینده دورتموند را به مقصد لوس بلانکوس یا تیم دیگری ترک خواهد کرد. از طرفی قطعاً باشگاه آلمانی در صورت جدایی هالند به دنبال جذب یک جانشین مطمئن برای او خواهد رفت که در هفته‌های اخیر از آنتونی مارسیال به عنوان یکی از گزینه ها نام برده شد.

 

با اضافه شدن کریستیانو رونالدو و جیدون سانچو به خط حمله شیاطین سرخ، ستاره فرانسوی کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا می‌کند و همین موضوع باعث شده که جدایی او از منچستریونایتد بسیار محتمل به نظر برسد. با این حال منبع آلمانی Sport1 مدعی شده که دورتموند شانسی برای به خدمت گرفتن این وینگر فرانسوی نخواهد داشت‌ که مهمترین دلیل آن به مسائل مالی مربوط می شود زیرا باشگاه آلمانی نمی‌تواند هزینه نقل و انتقالاتی مارسیال که چیزی بین 50 تا 55 میلیون یورو است را بپردازد.

 

 

1538887

دیدگاه‌ها