کد خبر : 1782542 | 06 مهر 1400 ساعت 21:20 | 19.4K بازدید | 2 دیدگاه

تکذیب شایعه معاوضه دو ستاره چلسی و بایرن مونیخ

فابریتزیو رومانو مدعی شد که دو باشگاه بایرن مونیخ و چلسی هیچ برنامه ای برای معاوضه لروی سانه و کریستین پولیسیچ ندارند.

تکذیب شایعه معاوضه دو ستاره چلسی و بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال گذشته بود که لروی سانه بعد از کش و قوس‌های فراوان از منچسترسیتی جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست. با این حال در این مدت اوضاع برای ستاره آلمانی مطابق انتظار پیش نرفته و او نتوانست انتظارات را در بایرن بر آورده کند.

 

 

1645137

 

 

اما انتقادات از سانه در فصل جدید به اوج خود رسید؛ جایی که چند هفته پیش و در جریان دیدار با بایرن مونیخ برابر کلن که با پیروزی 3-2 باواریایی ها به پایان رسید، عملکرد سانه با واکنش تند هواداران حاضر در آلیانز روبرو شد و آنها علیه این ستاره آلمانی سوت های اعتراضی زدند.

 

اگرچه سانه طی هفته های اخیر عملکرد بهتری از خود ارائه داده اما این موضوع هم باعث نشده که شایعات جدایی او از بایرن از بین برود. در همین راستا در روزهای گذشته گفته شد که دو باشگاه بایرن مونیخ و چلسی شرایط معاوضه لروی سانه و کریستین پولیسیچ را بررسی می کند. ستاره آمریکایی چلسی با توجه به تعدد ستاره‌های خط حمله این تیم کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرده و همین مسئله شایعاتی را در رابطه با جدایی او از جمع آبی‌های لندن به وجود آورده است.

 

 

1593948

 

 

در همین راستا فابریتزیو رومانو مدعی شده که با وجود تمام شایعات مطرح شده دو باشگاه بایرن مونیخ و چلسی هیچ ایده و برنامه‌ای برای معاوضه لروی سانه و کریستین پولیسیچ ندارند و چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

دیدگاه‌ها