کد خبر : 1782547 | 06 مهر 1400 ساعت 21:24 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال از کاپیتان سابق تیم ملی در پهنه کلا(عکس)

هواداران این تیم خوشبین هستند با حضور مسعود شجاعی، حلقه گمشده رهبری، در تیم نساجی پیدا شود

به گزارش ورزش سه ، بعد از شایعات و تایید و تکذیب‌ها در مورد مذاکرات مسعود شجاعی و ساکت الهامی در هفته‌های اخیر، عصر امروز، شجاعی در محل تمرین تیم نساجی در ساری حاضر شد تا این شایعات، رنگ و بوی واقعیت به خود بگیرند. شجاعی بعد از خاطره شیرین همکاری با الهامی در تراکتور، این‌بار به قائمشهر رفته تا بار دیگر به ساکت در مسیر فوتبالی، کمک کند. 

 

 

 


در ماه‌های گذشته، الهامی با حضور در تمرینات و مسابقات تیم امید نساجی در لیگ برتر امیدها،  9 بازیکن از این تیم را که عنوان قهرمانی لیگ را هم به دست آورده‌اند، به تمرینات تیم بزرگسالان دعوت کرد. الهامی که فصل گذشته یکی از سه تیم مُسن لیگ را رهبری میکرد، امسال با تزریق جوانهای پایه به ترکیب تیم‌اش، قصد بالا بردن سرعت و طراوت ترکیب‌اش را دارد البته این تیم جوان در خطوط مختلف، از بازیکنان با تجربه هم بهره می‌گیرد. از حامد شیری و اکبر صادقی که از فصل گذشته در این تیم حضور دارند تا علیرضا حقیقی و مسعود شجاعی که به تازگی به این تیم اضافه شدند.  

 

 

 


شجاعی که متخصص کنترل میانه میدان است با کوله‌باری از تجربه چه در رده ملی و چه در رده باشگاهی، بهترین گزینه برای ساکت است تا رهبری تیم شهر خسته را برعهده او بگذارد. بازیکن سابق اوساسونا از اولین حضورش در تمرین تیم نساجی در زمین "پهنه‌کلا"ی ساری، با استقبال هواداران این تیم مواجه شد و بعد از تمرین با هواداران این تیم، به گپ و گفت پرداخت. 


نکته جالب، تمجید شجاعی از تمرینات بسیار خوب و سرعت بالای تیم الهامی در بین هواداران بود. به نظر می‌رسد شجاعی حداقل یک فصل را در نساجی و همراه با الهامی بگذراند و هواداران این تیم خوشبین هستند با حضور مسعود شجاعی، حلقه گمشده رهبری، در تیم نساجی پیدا شود.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها