کد خبر : 1782572 | 06 مهر 1400 ساعت 23:58 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

بهت گواردیولا از فرصت سوزی بزرگ (عکس)

منچسترسیتی می توانست با تساوی نیمه اول بازی با پاریس را به پایان برساند اما بخت با این تیم یار نبود.

به گزارش "ورزش سه"، نیمه  اول دیدار تیم های پاری سن ژرمن و منچستر سیتی با برتری یک بر صفر یاران مسی به پایان رسید؛ شاگردان پپ گواردیولا در این نیمه شانس به تساوی کشاندن کار راداشتند اما بخت با آنها یار نبود.

 

ادریسا گی در دقیقه 8 دروازه سیتی را باز کرد تا پاریس خیلی زود از حریف پیش بیافتد؛ تیم انگلیسی بعد از دریافت این گل حملات خود را شدت بخشید تا کار را به تساوی بکشاند اما علیرغم داشتن چند موقعیت خود از این کار بازماند؛ جدی ترین خطر روی دروازه دوناروما را در دقیقه 28 شاهد بودیم؛ جایی که تیرک دروازه در عرض چند ثانیه، دوبار مانع از فروپاشی دروازه پاریس شد.

 

یک ارسال از سمت چپ به روی دروازه نصیب استرلینگ شد که ضربه سر این بازیکن به تیر افقی دروازه برخورد کرد و در حالیکه دوناروما پس از واکنش روی توپ اول به زمین افتاده بود، مقابل دروازه خالی توپ به برناردو سیلوا رسید که او نیز توپ را به تیر افقی دروازه کوبید تا به شکل عجیب و باورنکردنی این موقعیت به گل ختم نشود.

 

واکنش پپ گواردیولا به این موقعیت سوزی بزرگ شاگردانش بسیار جالب بود. او در حالی که خود را آماده برپایی شادی گل کرده بود پس از برخورد دومین توپ به تیرک دروازه، با چهره ای بهت زده دستانش را روی سرش گذاشته و باور نمی کرد که توپ در این صحنه به گل تبدیل نشده است.

 

 

1648643

 

1648642

دیدگاه‌ها