کد خبر : 1782590 | 07 مهر 1400 ساعت 01:13 | 69K بازدید | 20 دیدگاه

شرایط در ادامه بهتر می‌شود؛

لیونل مسی: امشب تیم بزرگی را مغلوب کردیم

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن مدعی شد در ادامه فصل شرایط این تیم بهتر هم خواهد شد.

لیونل مسی: امشب تیم بزرگی را مغلوب کردیم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب در اولین دیدار بزرگ خود در این فصل لیگ قهرمانان موفق شد با دو گل منچسترسیتی را مغلوب کند و گل دوم این تیم توسط لیونل مسی و به زیبایی هر چه تمام تر به ثمر رسید. خرید جدید این باشگاه در پایان این دیدار بابت گلزنی ابراز خوشحالی کرده و البته اذعان کرد در حال تطبیق یافتن با شرایط پاری سن ژرمن است. لیونل مسی همچنین اذعان داشت هر چه زمان بیشتری سپری شود او با گروه جدید هم تیمی های خود هماهنگ تر هم خواهد شد.

 

1648645

 

لیونل مسی گفت: "یک شب درخشان را در برابر یک حریف بزرگ سپری کردیم. من اخیرا نتوانسته بودم زیاد در ترکیب پاری سن ژرمن بازی کنم و این تنها دومین بازی من در این ورزشگاه بود. من دارم با شرایط تیم جدیدم سازگار می شوم. هرچه بیشتر کنار هم بازی کنیم روابط بین بازیکنان بهتر خواهد شد. همه ما باید با هم رشد و پیشرفت کنیم و در ادامه فصل بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم.

 

منچسترسیتی حریف بزرگی محسوب می شود. پیروزی در این دیدار بعد از تساوی ما مقابل بروژ برای پاری سن ژرمن بسیار مهم بود و من خیلی خوشحالم که در این دیدار موفق به گلزنی شدم. همه بازیکنان تمایل زیادی به کسب پیروزی در دیدار امشب داشتند و این لحظه مهمی برای تیم ما بود.

 

ما در یک مسابقه بسیار مهم مقابل یک رقیب بزرگ با بازیکنانی بسیار باکیفیت پیروز شدیم و منچسترسیتی سال گذشته به فینال رسیده بود. این یک پیروزی مهم برای ما است. ما باید به روند رو به رشد خود ادامه داده، پیشرفت کنیم و در بسیاری از موارد شرایط را بهبود بخشیم."

 

1648714

دیدگاه‌ها