کد خبر : 1782616 | 07 مهر 1400 ساعت 09:40 | 18.4K بازدید | 8 دیدگاه

دوناروما: به مزخرفاتی که در موردم می‌نویسند می‌خندم

جانلوییجی دوناروما، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، شایعات مربوط به مشکلاتش در این تیم را رد کرد.

دوناروما: به مزخرفاتی که در موردم می‌نویسند می‌خندم

به گزارش "ورزش سه"، این دروازه‌بان سابق میلان شب گذشته در جریان پیروزی 0-2 تیمش برابر منچسترسیتی در ترکیب اصلی قرار داشت و عملکرد خیره کننده‌ای را در دروازه پاری سن ژرمن به نمایش گذاشت.

دوناروما در تابستان سال جاری پس از درخشش در مسابقات یورو 2020 به عنوان بازیکن آزاد از میلان جدا شده و به پاری سن ژرمن پیوست اما در اکثر دیدارهای فصل نیمکت نشین کیلور ناواس بوده است. با این حال این بازیکن 22 ساله مدعی است که مشکلی با این موضوع ندارد.

دوناروما پس از بازی شب گذشته به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« انتقادات از انتخابم برای حضوردر پاریس؟ من فقط می‌خواهم به این مسائل بخندم. در پی اس جی خوشحال هستم و وقتی این مزخرفات را درباره خودم می‌خوانم می‌خندم. بازی با تمامی این قهرمانان برایم باورنکردنی است. هیچ مشکلی وجود ندارد، هیچ مشکلی از هیچ نوعی وجود ندارد. من از حضورم در اینجا خوشحالم و باشگاهی دارم که همیشه از من حمایت می‌کند.»

 

1648743

 

میلان در زمان حضور دوناروما در ترکیبش هرگز مجوز حضور در لیگ قهرمانان را کسب نکرد، بنابراین این بازیکن از تجربه اولین بازی خود در این لیگ برابر منچسترسیتی بسیار خوشحال و هیجان‌زده است. او در این باره گفت:« رویایم از اولین حضور در لیگ قهرمانان به همین شکل بود و حالا این رویا به واقعیت تبدیل شده است. این بازی فوق العاده‌ای بود و لذتی بی‌انتها برای من به همراه داشت. از تمام کسانی که به من نزدیک هستند خصوصا پدر و مادرم و نامزدم تشکر می‌کنم.»

هفت مهار دوناروما در دیدار سه‌شنبه شب کمک بسیاری به تیم مائوریسیو پوچتینو در کسب سه امتیاز این بازی کرد. تنها اشتباه این بازیکن در بازی شب گذشته در زمانی رخ داد که برناردو سیلوا فرصت باز کردن دروازه خالی را پیدا کرد اما نتوانست از آن استفاده کند تا این بازیکن در اولین حضورش در لیگ قهرمانان موفق به ثبت کلین شیت شود.

دیدگاه‌ها