کد خبر : 1782715 | 07 مهر 1400 ساعت 18:01 | 25K بازدید | 3 دیدگاه

آلبرتو مورنو:

سوء تعبیر شد، از منچستریونایتد متنفر نیستم!

آلبرتو مورنو، مدافع اسپانیایی ویارئال مدعی شد در مورد صحبت های او بعد از فینال لیگ اروپا سوء تعبیر شده است.

سوء تعبیر شد، از منچستریونایتد متنفر نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، امشب منچستریونایتد در شرایطی در استادیوم اولدترافورد پذیرای ویارئال خواهد بود که در تاریخ و در پنج تقابل قبلی هرگز مقابل این تیم پیروز نشده است. این دو تیم چند ماه قبل در فینال لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که ویارئال در ضربات پنالتی موفق به کسب پیروزی شد. اما بعد از آن دیدار ویدئویی از آلبرتو مورنو منتشر شد که او این پیروزی را به هواداران تیم سابق خود یعنی لیورپول تقدیم کرده، شعار "تو هرگز تنها قدم نخواهی زد" سر داده و علیه منچستریونایتد صحبت کرده است. اما در آستانه دیدار امشب لیگ قهرمانان اروپا، مورنو به رفع این سوء تفاهم پرداخته است.

 

1648922

 

آلبرتو مورنو گفت: "من آن شب خیلی به یاد لیورپول افتادم، زیرا این تیم نیز درست مثل سویا در قلب من جای دارد. اگرچه آن جملات من خیلی در شبکه های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفت، اما من نمی خواهم اینگونه تعبیر شود که من از منچستریونایتد متنفرم.

 

آن جملات آن شب به خاطر احساسی بود که داشتم. یک باشگاه بی ادعا هرگز به فینال رقابت های اروپایی نرسیده بود، اما آن شب موفق به فتح لیگ اروپا شد. ما منچستریونایتد را در ضربات پنالتی شکست داده بودیم و من روی ابرها بودم، اما این حسی از تحقیر و نفرت در وجود من نبود. علاوه بر این من دوستان و هم تیمی هایی در رختکن منچستریونایتد دارم که با آنها در تیم ملی اسپانیا بازی کرده ام. من با داوید دخیا در تیم زیر 21 سال و با خوان ماتا در تیم بزرگسالان همبازی بوده و هیچ وقت نیت بدی نسبت به آنها نداشته ام."

دیدگاه‌ها